logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mata: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 61
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25

Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.

11.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 427 razy
 Grupa Publicis zrealizowała teledysk Maty z utworem do gier EA Sports FC

Electronic Arts, agencja MSL, dom produkcyjny Prodigious oraz management Maty połączyli siły, by stworzyć i promować teledysk do utworu rapera „Lloret de Mar”. Jest to pierwsza piosenka polskiego artysty, która znalazła się na ścieżce dźwiękowej jednej z najpopularniejszych serii gier wideo na świecie – EA Sports FC.

24.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 344 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
VML z nominacjami w konkursie KTR

Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 

05.07.2024 | Konkursy | przeczytano: 913 razy
Autentyczni: druga odsłona kampanii Siła w spektrum promującej program

Dwa pierwsze odcinki programu „Autentyczni” wyemitowane w ubiegłym roku nie tylko spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów, ale przede wszystkim przyczyniły się do zwiększenia świadomości oraz zapoczątkowały społeczną dyskusję na temat autyzmu. Gościem 3 odcinka będzie Mata, czyli Michał Matczak, 23-letni ceniony raper, który podczas nagrania zdecydował podzielić się z uczestnikami informacją, że sam jest osobą w spektrum autyzmu. W ramach kampanii promującej program powstała druga część spotu "Siła w spektrum: kochamy i chcemy być kochani".

21.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 552 razy
KTR: VMLY&R jedną z dwóch najbardziej kreatywnych agencji w Polsce

Agencja VMLY&R zdobyła 11 mieczy w konkursie KTR oraz została uznaną drugą najbardziej kreatywną agencją w Polsce, już po raz szósty z rzędu plasując się w TOP2.

17.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 712 razy
Mata w kampanii adidas Originals

adidas Originals zaprezentował nową platformę komunikacyjną, w której w roli ambasadora marki na polskim rynku występuje raper Mata. 

10.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 1304 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
19 nominacji KTR dla VMLY&R

Nominacje w tegorocznym Konkursie KTR zdobyło 311 projektów, wyselekcjonowanych przez jury spośród 1140 zgłoszonych prac. Były one oceniane w pięciu głównych kategoriach: Entertainment, Communication, Design, Craft oraz Technology. 

03.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 807 razy
Comedy Central partnerem medialnym Big Festivalowski

W dniach 18-20 sierpnia Płock stanie się komediową stolicą Europy – ruszy druga edycja Big Festivalowski – jedynego takiego Festiwalu Sztuki Pozytywnej w Europie. Jednym z partnerów medialnych wydarzenia jest Comedy Central. Stacja przygotowała dla wszystkich entuzjastów humoru wyjątkowe atrakcje, m.in. ranking memów i seans polskich produkcji.

12.07.2023 | Świat mediów | przeczytano: 420 razy

Antalis nabył Gosumę, hiszpańską firmę zajmującą się dystrybucją opakowań, której roczny obrót wynosi ok. 5 milionów euro i która świadczy usługi dla ponad 1 000 klientów.

17.04.2023 | Świat poligrafii | przeczytano: 529 razy
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | Konkursy | przeczytano: 2422 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 61)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764