logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Kusznierewicz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
IAA Polska Marketing Masterminds: Laureaci Konkursu DOBROSTARS

Podczas wczorajszej Gali Finałowej Konkursu DOBROSTARS przyznane zostały nagrody dla firm, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Wydarzenie w hotelu Verte zgromadziło ponad 130 gości z branży – liderów, ekspertów HR i partnerów, dla których dobrostan nie jest modą, ale kluczową dla rozwoju organizacji wartością. Konkurs zorganizowało IAA Polska we współpracy z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds. Ambasadorem Konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i promotor zdrowego stylu życia, który swoim wystąpieniem zainspirował gości do codziennego dbania o swój dobrostan.

22.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 406 razy
DOBROSTARS: konkurs IAA Polska i Marketing Masterminds

Najlepsze praktyki poprawiające dobrostan pracowników zasługują na wyróżnienie. IAA Polska oraz uczestnicy programu liderskiego Marketing Masterminds ogłaszają konkurs DOBROSTARS. Profesjonalne Jury oceni i nagrodzi firmy, dla których dbanie o pracowników to nie tylko hasło, ale realna wartość. Ambasadorem inicjatywy jest mistrz olimpijski Mateusz Kusznierewicz, który doskonale wie, że sukces zaczyna się od równowagi.

13.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 378 razy
Bossa Nova Events na rocznice firmy Schülke i produktu octenisept

14 listopada 2024 roku w hotelu The Westin Warsaw odbyła się konferencja z okazji 135-lecia obecności firmy Schülke na rynku światowym oraz 30-lecia produktu octenisept. W wydarzeniu uczestniczyli kluczowi przedstawiciele branży szpitalnej, aptecznej, eksperci z zakresu gojenia ran oraz wybrani przedstawiciele firmy. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.

27.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 418 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mateusz Kusznierewicz promuje dobrostan z Benefit Systems

Mateusz Kusznierewicz, znany polski sportowiec, promotor zdrowego stylu życia i twórca inicjatywy „Power Walk” rozpoczyna współpracę z platformą MultiLife – siostrzanym rozwiązaniem karty MultiSport. Wspólnie mają na celu promowanie dbania o dobrostan poprzez budowanie zdrowych nawyków i rozwój. Dlatego w każdą środę zapraszają na spacer w towarzystwie cenionych ekspertów i gwiazd, by odkrywać kolejne obszary dobrostanu i sposoby na jego wspieranie.

13.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 465 razy
Magazyn Olimpijski Paryż 2024 w kanałach Polsat Sport

We czwartek 25 lipca, czyli dzień przed startem igrzysk olimpijskich w Paryżu, kanały Polsat Sport wystartowały z obsługą medialną największego wydarzenia sportowego tego roku. Kilkudziesięcioosobowy zespół dziennikarzy, wydawców i reporterów pracować będzie zarówno w Paryżu, jak i w Warszawie. Oprócz najświeższych wiadomości z aren olimpijskich, widzowie otrzymają także materiały wideo podsumowujące każdy dzień igrzysk oraz skróty najciekawszych meczów olimpijskiego turnieju siatkarskiego w tym rzecz jasna tych z udziałem Polek i Polaków. Specjalnie z myślą o igrzyskach w Paryżu sportową redakcję Polsatu zasilą m.in. znakomite sportsmenki, Joanna Jędrzejczyk oraz Iwona Niedźwiedź, a także wielu olimpijczyków i medalistów igrzysk. Szeroko o święcie sportu w Paryżu informować będą także Polsat News oraz Interia, które także wysyłają swoich dziennikarzy nad Sekwanę.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 682 razy
Kusznierewicz z autorskim programem w Kanale Sportowym

Mateusz Kusznierewicz to nazwisko, którego żadnemu fanowi sportu nie trzeba przedstawiać. Mistrz olimpijski z Atlanty, po osiągnięciu sukcesów sportowych i biznesowych, dostaje od Kanału Sportowego szansę sprawdzenia się w mediach. – W programie „Akademia Mistrzów” nie będę prowadził klasycznych wywiadów, nie jestem przecież dziennikarzem – mówi Kusznierewicz, który zamierza stawiać na dzielenie się z odbiorcami wiedzą. W pierwszym odcinku, który zostanie wyemitowany 27 sierpnia o godz. 20, gościem będzie Sebastian Świderski, najważniejszy człowiek w polskiej siatkówce.

26.08.2022 | Świat mediów | przeczytano: 747 razy
Mateusz Kusznierewicz ambasadorem inwestycji Sol Marina

Dekpol Deweloper podpisał umowę współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich żeglarzy został Ambasadorem inwestycji Sol Marina realizowanej w Gdańsku Sobieszewie. Sportowca i Spółkę połączyły wspólne wartości. W ramach kampanii „Odkryj nowe możliwości” chcą pokazać Polakom jak wykorzystać potencjał nowej rzeczywistości związanej z pandemią COVID-19 do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. Zawarta dziś umowa obejmuje również wspólne plany biznesowe. Firma Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz zajmie się organizacją szkoleń, eventów i regat na terenie inwestycji oraz opieką i serwisem jachtów zacumowanych w Sol Marina.

17.07.2020 | Z rynku | przeczytano: 990 razy
Gdynia Design Days  2017: PodsumowanieZobacz fotorelację

Ponad 20 wystaw, 100 warsztatów i wykładów. 6 000 gości z całej Polski oraz z zagranicy. Festiwal Gdynia Design Days po raz 10. stał się letnią stolicą odpowiedzialnego projektowania. Jak design może wpływać na tworzenie się rozwiązań dla palących problemów współczesnego, zglobalizowanego świata i jak ważną rolę może odgrywać przeszłość w projektach jutra? Między innymi na te pytania organizatorzy i odwiedzający szukali odpowiedzi na tegorocznych wystawach, warsztatach i wykładach.

17.07.2017 | Z rynku | przeczytano: 1056 razy
Nadciąga projektowy Sztorm w Gdyni

30 czerwca już po raz dziesiąty startuje najważniejsze letnie miejsce spotkań branży projektowej - Gdynia Design Days. Jubileuszowa edycja, odbywająca się pod hasłem #sztorm, poświęcona zostanie kreatywnemu niepokojowi, generującemu potrzebę zmian oraz sile sprawczej, po której nic nie zostaje takie samo. W programie ponad 20 inspirujących wystaw, kilkadziesiąt warsztatów i wykładów, spotkania z twórcami i ekspertami, blokitematyczne oraz projekcje filmowe.

01.06.2017 | Z rynku | przeczytano: 812 razy
Piłkarze to nowi celebryci. Na reklamach zarabiają nawet kilka milionów rocznieZobacz wideo

Piłkarze zarabiają nie tylko na boisku. Najlepsi mogą liczyć na kontrakty reklamowe, które rocznie przynoszą im nawet kilka milionów złotych. Dla reklamodawców piłkarze są podwójnie cenni – łączą bowiem cechy celebrytów z pozytywnymi elementami świata sportu. W Polsce największą popularnością wśród reklamodawców cieszy się Robert Lewandowski, który za udział w kampanii otrzymuje od kilkuset tysięcy do ponad 2 mln zł.

01.07.2016 | Wideo | przeczytano: 1254 razy (komentarzy: 4)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764