logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Sosnowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Onet Premium & TVN24 GO: wspólny pakiet RAS Polska i TVN Warner Bros. Discovery

Ruszył kolejny projekt RAS Polska i TVN Warner Bros. Discovery, dzięki któremu powstał wspólny pakiet TVN24 GO oraz Onet Premium. W ramach oferty można zakupić pakiet łączący Onet Premium oraz TVN24 GO. Dodatkowo użytkownicy mają możliwość zalogowania się na obu serwisach za pomocą własnych loginów tj. kontem TVN i poprzez O!Konto.

10.10.2023 | przeczytano: 470 razy

Serwis fact-checkingowy Konkret24, będący częścią tvn24.pl, rozpoczął współpracę z CEDMO, międzynarodową platformą internetową walczącą z dezinformacją i nieprawdziwymi newsami. Konkret24 będzie publikował na CEDMO artykuły weryfikujące i prostujące fake newsy.

18.02.2022 | przeczytano: 625 razy
Mateusz Sosnowski Media Strategy Managerem w Circlewise

Mateusz Sosnowski awansował w strukturach polskiego biura Circlewise, obejmując stanowisko Media Strategy Managera.

06.12.2021 | przeczytano: 797 razy
Kody QR na antenie TVN24

TVN24 wprowadziła przy wybranych programach pojawiające się na ekranach kody QR. Po zeskanowaniu, kod przekierowuje widza do portalu tvn24.pl, bezpośrednio do powiązanego z emitowanym materiałem artykułu. Kod QR pojawia się podczas najważniejszych i najciekawszych informacji czy reportaży z kraju i ze świata. Do tej pory największą popularności cieszyły się wiadomości o skokach narciarskich oraz pandemii.

03.12.2021 | przeczytano: 714 razy
Circlewise rozbudowuje międzynarodowy zespół

Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur Circlewise dołączyła też dwójka Key Account Managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) -  Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.

19.04.2021 | przeczytano: 618 razy
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska

Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także współpracę z odbiorcami.

19.10.2018 | przeczytano: 2095 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764