logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCANN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 111
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show

McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN Poland.

17.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 160 razy
McCANN Poland wyróżniona w ACT Good Report 2025

McCANN Poland została wyróżniona w międzynarodowym raporcie ACT Good Report 2025, który ocenia najbardziej wpływowe kampanie społeczne i środowiskowe z całego świata. W zestawieniu przygotowanym we współpracy ACT Responsible i WARC Rankings, McCANN Poland uplasowała się na 11. miejscu wśród 25 najlepszych agencji globalnie, docenionych za zaangażowanie w działania na rzecz dobra społecznego.

16.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 624 razy
The WARC Creative 100: McCANN Poland w globalnym rankingu kreatywności

McCANN Poland osiągnął historyczny sukces, zajmując 8. miejsce na świecie w prestiżowym rankingu The WARC Creative 100. To najwyższa pozycja, jaką polska agencja kiedykolwiek zajęła w tym zestawieniu. Potwierdza ona pozycję McCANN Poland w światowej czołówce najbardziej nagradzanych agencji za kreatywność oraz rosnącą siłę rodzimego rynku.

12.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 259 razy
McCANN Poland i Weber Shandwick z kampanią Hey, ho, let’s go! dla KFC

McCANN Poland i Weber Shandwick odpowiadają za najnowszą kampanię KFC – „Hey, ho, let’s go!”, która promuje ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania łączy emocje z wyjątkowym smakiem rozgrzewającego makaronu zanurzonego w aksamitnym serze. Jej główne aktywacje skierowane są w szczególności do pokolenia Z. 

16.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 319 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Magdalena Drozdowska wzmacnia zespół Saatchi & Saatchi

Magdalena Drozdowska dołącza do agencji Saatchi & Saatchi, wzmacniając team kreacji prowadzony przez Michała Sęka.

18.12.2024 | Personalia | przeczytano: 1048 razy
McCANN Poland wygrywa przetarg dla marki Kérastase

McCANN Poland został wybrany do obsługi komunikacyjnej marki Kérastase – jednej z najbardziej luksusowych marek w kategorii pielęgnacji włosów. Wygrana w przetargu potwierdza pozycję agencji jako kluczowego partnera Grupy L’Oréal oraz jej kompetencje w kreowaniu komunikacji dla marek premium.

16.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 311 razy
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali Effie Awards Europe, najważniejszego europejskiego festiwalu efektywności marketingowej.

14.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 1143 razy
Nagrody w Konkursie KTR 2024 - pełne wyniki

37 złotych, 79 srebrnych oraz 72 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR 2024. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał Netflix.  

17.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 1123 razy
McCANN Poland kolejny raz triumfuje na Golden Drum

Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year, co jeszcze mocniej podkreśla wiodącą pozycję agencji w regionie CEE.

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 584 razy

McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report.

25.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 285 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 111)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764