logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mcdonald’s: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Mcdonald’s Polska z nowym Dyrektorem Marketingu

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.

14.07.2022 | przeczytano: 749 razy
Pierwszy polski artysta z własnym zestawem Mcdonald’s

Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą w ramach oferty okazYEAH! zamówić zestaw sygnowany pseudonimem popularnego artysty, a w nim Potrójny Cheeseburger, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

21.10.2021 | przeczytano: 1078 razy
Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu.

27.01.2021 | przeczytano: 777 razy
Borys Szyc, Michał Żebrowski i zakład - nowa kampania Mcdonald’s

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w McDonald’s. 14 października startuje kolejna kampania promująca linię burgerów Maestro. Tak jak w poprzedniej odsłonie, tym razem również nie zabraknie gwiazdorskiej obsady. W kampanii można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi.

14.10.2020 | przeczytano: 1003 razy
Autorski zachwyt na muralu: Mcdonald’s oddaje kreację w ręce widowni

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne (i nie tylko) uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród setek zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które już teraz można zobaczyć na muralu w samym centrum Warszawy.

09.09.2020 | przeczytano: 863 razy

Legenda radia, telewizji i kabaretu naprzeciw jednego z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia. Ta niezwykła para rozmawia w serii spotkań na YouTube o języku, którym można wyrażać kulinarne (i nie tylko) uniesienia.

16.07.2020 | przeczytano: 735 razy (komentarzy: 11)

McDonald’s Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach”. Jej celem jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk w angażujący użytkowników mediów społecznościowych sposób.

30.04.2020 | przeczytano: 1201 razy
Gwiazdorska kampania burgerów Maestro

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w McDonald’s. 5 lutego startuje niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald’s wkręca swoją koleżankę, znaną aktorkę – Katarzynę Zielińską.

05.02.2020 | przeczytano: 2411 razy
Nowa kampania Mcdonald’s – 2 for U Challenge

Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s.

15.10.2019 | przeczytano: 933 razy
Mcdonald’s? Mnie pasuje! - kampania wizerunkowa pracodawcy

McDonald’s otwiera nowe restauracje i rekrutuje pracowników. Do udziału w kampanii promocyjnej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w firmie, czyli najbardziej wiarygodnych ambasadorów marki.

01.10.2019 | przeczytano: 1399 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764