logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Me : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 151

Marka Hochland nawiązała współpracę z marką Thermomix, mającą na celu zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego i sprawnego organizowania posiłków, przy jednoczesnym zachowaniu ich różnorodności oraz walorów smakowych. Od tej pory wszyscy posiadacze urządzeń Thermomix znajdą na platformie Cookidoo przepisy z wykorzystaniem produktów Hochland. Za realizację kampanii promującej współpracę marek odpowiadają sayHi.agency, Friends&Brands i Value Media.

25.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 294 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Na postrzeganie firm, zwłaszcza tych większych, zatrudniających od kilkudziesięciu po kilka tysięcy pracowników, od dawna nie wpływa już tylko wysoka jakość oferowanych usług i produktów czy poziom obsługi klienta. Ogromne znaczenie ma również relacja na linii pracownik – pracodawca.

19.09.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 694 razy
Znamy jury konkursu POS STARS

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.

02.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 517 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Insignia przygotowała kampanię dla marki Kamis

Agencja Insignia przygotowała warstwę kreatywną kampanii marki KAMIS z portfolio McCormick Polska - kampania zaplanowana jest do końca sierpnia, a toczy się pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku”.

29.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 352 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu

Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.

24.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 427 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna

Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.

25.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 642 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Huawei sponsorem zawodów Future Pace

Huawei CBG Polska został jednym ze sponsorów 5. edycji Future Pace Battle – turnieju tańca, który odbywa się w Krakowie w dniach 21-23 czerwca 2024 r. Organizatorami zawodów są Kuba Ciąpała oraz Julka Stawska, współpracująca z Huawei od jesieni 2023 r. przy okazji debiutów produktów tej marki skierowanych do młodego grona użytkowników.

24.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 372 razy
Canal+ i Havas Play z niecodzienną kampanią serialu Prosta sprawa

Dziś rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).

06.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 503 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Sylwester Wrona nowym dyrektorem zarządzającym w agencji Insignia

Z początkiem czerwca stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Insignia obejmuje Sylwester Wrona, który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego. W swojej nowej roli będzie odpowiadał za bieżące funkcjonowanie agencji w obszarach finansowym, formalno-prawnym oraz operacyjnym, działając w ścisłej współpracy z Zarządem.

05.06.2024 | Personalia | przeczytano: 534 razy
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność

Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie.

20.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 344 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 151)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764