logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meaningful Brands: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie

Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.

01.03.2024 | przeczytano: 472 razy

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.

18.01.2024 | przeczytano: 388 razy
Havas Prosumer. Zdrowie psychiczne oczami Polaków

Zespół badaczy agencji Havas opracował wyniki kolejnego raportu z serii Havas Prosumer, tym razem dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.

16.01.2024 | przeczytano: 462 razy
Miłosz Jacyna na czele Havas Play

W październiku do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY. Nowa jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze: branded content, social media, influencer marketing oraz szeroko pojętej rozrywki – gier, muzyki i sportu.

02.10.2023 | przeczytano: 387 razy
Meaningful Brands 2023 - Witamy w świecie „ekonom-ja”

Meaningful Brands to flagowe badanie Havas, w którym agencja od 15 lat sprawdza jak marki wpływają na nasze życie pod względem produktowych funkcjonalności, dobrobytu konsumenta i kontrybucji do społeczeństwa. Najnowsza fala badania pokazuje narodziny konsumenta „ekonom-JA, który w obliczu globalnego kryzysu ekonomicznego oczekuje od marek bezpośredniej, indywidualnej pomocy.

05.07.2023 | przeczytano: 948 razy
Havas Play debiutuje w Polsce i na rynkach światowych

Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która dziś debiutuje na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce. Jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych. Havas Play wykorzystuje unikalne zasoby grupy Vivendi, gwarantując autorskie podejście do pomiaru danych w ramach doświadczeń związanych z marką.

21.03.2023 | przeczytano: 711 razy
„Zbieram na włosy” - Havas PR i Havas Warsaw dla Rak'n'Roll

Trwa kampania „Zbieram na włosy” realizowana przez Fundację Rak’n’Roll. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na peruki z włosów syntetycznych dla podopiecznych organizacji, którzy tracą włosy w leczeniu onkologicznym. Fundacji zależy również na zwiększeniu świadomości społecznej w zakresie występowania i konsekwencji zjawiska.

30.12.2022 | przeczytano: 697 razy

Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

08.12.2022 | przeczytano: 376 razy
Filip Beźnicki  z agencjami mediowymi Havas na rynkach bałtyckich

Filip Beźnicki, Digital Strategy Director w Havas Media Group Poland, rozpoczyna współpracę z agencjami mediowymi Havas na terenie Litwy, Łotwy i Estonii. Projekt ma na celu rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich.

19.04.2022 | przeczytano: 747 razy

Agencja Fullsix Media (spółka i brand w ramach Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową wszystkich rynków, na których obecna jest marka Pepco.

16.12.2021 | przeczytano: 409 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764