logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meczyki.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
TVN24 najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2024 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez TVN24. W 2024 roku stację zacytowano łącznie 44,5 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który publikuje coroczny raport Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się „Rzeczpospolita”, którą inne tytuły cytowały 44,2 tys. razy. Onet zajął trzecie miejsce na podium, a jego treści zostały dalej przekazane przez inne redakcje 43,5 tys. razy.

11.02.2025 | Świat mediów | przeczytano: 628 razy
Superbet partnerem kanału Meczyki

Nowy rok to idealna okazja do otwarcia nowego rozdziału. I z takiego założenia wyszli szefowie Superbet oraz kanału YouTube Meczyki.pl. Jeden z największych bukmacherów na polskim rynku od początku roku będzie oficjalnym partnerem jednego z najszybciej rozwijających się kanałów o tematyce piłkarskiej na polskim YouTube. – To był dla nas naturalny ruch – mówią zgodnie obie strony.

03.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 482 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: listopad 2024

Zwycięzcą listopadowego zestawienia IMM pt. Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce ponownie została „Rzeczpospolita” z wynikiem ponad 3,5 tys. cytowań. Tuż za nią plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

02.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 1672 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: czerwiec 2024

Czerwcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce po raz kolejny otwiera Onet. W ubiegłym miesiącu portal cytowano niemal 4,8 tys. razy. Na drugie miejsce awansuje Rzeczpospolita. Na dziennik powoływano się blisko 3,6 tys. razy. Ostatnie miejsce podium należy do TVN24 z liczbą niemal 3,5 tys. wzmianek.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1542 razy
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.

09.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 457 razy
STS partnerem Meczyki.pl

STS nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczyki.pl - największym portalem w Polsce, kompleksowo przekazującym informacje ze świata piłki nożnej.

21.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 525 razy
Raport „O tym się mówi”: Jadczak na czele grudniowego zestawienia

W grudniu 2023 roku największy zasięg w mediach wygenerował artykuł Szymona Jadczaka (Wirtualna Polska) zatytułowany „Daniel Obajtek podarował działki synowi. Zostawił sobie prawo użytkowania” – wynika z najnowszego raportu „O tym się mówi”. Zestawienie jest przygotowywane co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

21.01.2024 | Świat mediów | przeczytano: 638 razy
TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku odnotowała ona ponad 4,9 tys. cytowań przez inne redakcje. Na drugim miejscu plasuje się RMF FM z liczbą ponad 4,4 tys. wzmianek. Trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, do informacji której odnoszono się przeszło 4,2 tys. razy.

05.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 872 razy
Wrześniowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów

Wrześniowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Gazeta Wyborcza. Według Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) na dziennik inne media w kraju powoływały się blisko 4,2 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 4 tys. odniesień w pozostałych tytułach, a podium zamyka Rzeczpospolita z liczbą 3,9 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, aż o dwadzieścia dwie pozycje, odnotował zaś portal sportowy — Meczyki.pl.

31.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 982 razy (komentarzy: 2)
Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórcza. Na podium także WP i RMF FM

Rzeczpospolita ponownie zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – potwierdzają analitycy Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). W sierpniu dziennik ten odnotował ponad 3,1 tys. cytowań w polskich mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą blisko 3 tys. odwołań w innych tytułach, a trzecią pozycję zajmuje RMF FM, które cytowano wówczas 2,8 tys. razy. Najnowsze badanie zostało rozszerzone o ranking mediów o tematyce sportowej, którego liderem jest TVP Sport.

03.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 922 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764