logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medallia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Połączenie działań CX i EX kluczem do budowania konkurencyjności biznesu

Pracownicy budują najbardziej wartościową relację z klientem i to oni mają ogromny wpływ na doświadczenia odbiorców marki. Dlatego właśnie tak istotny staje się EX (Employee Experience), który przy ścisłej współpracy z CX (Customer Expierence), coraz częściej jest uwzględniany przy tworzeniu strategii rozwoju biznesu. Zadbanie o tworzenie pozytywnych doświadczeń zespołu oraz konsumentów jest istotne, szczególnie że budowanie lojalności i sentymentu do marki leży w rękach pracowników.

01.02.2023 | przeczytano: 105 razy
CX staje się jeszcze ważniejszy w obliczu całkowitego zniknięcia „ciasteczek”

Od lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania plików cookie i narzędzi do śledzenia aktywności internautów znacznie się zmienią w związku z działaniami firmy Google, która planuje wycofać pliki stron trzecich w przeglądarkach internetowych do końca 2023 r. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy oczekują większej prywatności, w tym przejrzystości i kontroli nad tym, jak ich dane są wykorzystywane – w związku z tym ekosystem internetowy musi ewoluować, aby sprostać tym rosnącym wymaganiom.

19.01.2023 | przeczytano: 328 razy
Czy przed nami powrót do modelu analogowego w handlu?

Po dekadzie wydawania i inwestowania środków w cyfrowy handel detaliczny, w nowym roku marki będą skupiać się na czymś zupełnie przeciwnym – tradycyjnym podejściu do biznesu. Przez taki model należy rozumieć asortyment fizyczny, w tym: produkty, sklep stacjonarny, zapasy magazynowe czy też działania, których celem jest zintegrowanie pracowników z klientami. Wyzwania logistyczne ostatnich lat dobitnie pokazały nam, jak istotne jest budowanie rezerwuaru i odpowiednie zatowarowanie sklepów. W ciągu najbliższych miesięcy inflacja nadal będzie budziła niepokój a mimo to, oczekuje się, że sprzedaż świąteczna na świecie wzrośnie w tym roku o 4 do 6 procent. Z jednego z ostatnich badań Medallii wynika, że ​​konsumenci kupują mniej produktów, jednak wydają więcej na wybrane marki. Stwarza to szereg możliwości przed detalistami, aby budować lojalność klientów oraz skoncentrować się na tworzeniu pozytywnych doświadczeń kupujących zarówno stacjonarnie, jak i online.

16.01.2023 | przeczytano: 267 razy
Czas na prawdziwy omnichannel i otwarcie się na omnieverse

Klienci są osaczeni reklamami, nie ma co się dziwić, że stają się coraz bardziej na nie odporni, a koszt pozyskania nowego klienta drastycznie wzrasta. W przeszłości przedsiębiorcy koncentrowali się na aspektach wewnętrznych firmy, optymalizacji kosztów i maksymalizacji zysków – często zapominając, jak istotna jest obsługa klienta. Aż 33% wszystkich upadłości w pierwszej połowie 2019 r. stanowiły bankructwa firm sektora handlu (CEIDG Monitor Sądowy i Gospodarczy), co było konsekwencją niedostosowania się do wymagań współczesnych konsumentów. Różne pokolenia klientów mają odmienne oczekiwania, co również stawia przed markami kolejne wyzwanie z dotarciem z odpowiednim przekazem do grupy docelowej i sprostaniem ich oczekiwaniom. Rozwiązaniem, które może znacznie ułatwić budowanie pozytywnych doświadczeń kupujących to omnichannel, czyli połączenie działań online z offline.

11.01.2023 | przeczytano: 314 razy
Czy przed nami powrót do modelu analogowego w handlu?

Po dekadzie wydawania i inwestowania środków w cyfrowy handel detaliczny, w nowym roku marki będą skupiać się na czymś zupełnie przeciwnym – tradycyjnym podejściu do biznesu. Przez taki model należy rozumieć asortyment fizyczny, w tym: produkty, sklep stacjonarny, zapasy magazynowe czy też działania, których celem jest zintegrowanie pracowników z klientami. Wyzwania logistyczne ostatnich lat dobitnie pokazały nam, jak istotne jest budowanie rezerwuaru i odpowiednie zatowarowanie sklepów.

28.12.2022 | przeczytano: 336 razy
Dbanie o cyfrowe doświadczenia klientów w czasie rzeczywistym

Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej większości działań do świata wirtualnego podczas pandemii ponad połowa interakcji z klientami przebiegała online, wynika z raportu opracowanego przez McKinsey. Wyniki badań tej samej firmy obrazują, że aż 75% konsumentów przynajmniej raz skorzystało z cyfrowych możliwości kontaktu z wybranymi firmami i deklaruje, że zamierza nadal to robić, nawet gdy wszystko wróci do „starej normalności”. Wirtualne interakcje stały się dla większości ludzi całkowicie naturalne. Konsumenci przyzwyczaili się, że mają możliwość zrobienia zakupów online, zamawiania jedzenia na wynos czy składania wniosków przez Internet – dlatego tak ważne staje się zadbanie o równie dobre doświadczenia klienta w każdym środowisku.

04.10.2022 | przeczytano: 506 razy

Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów klientów w znacznie krótszym czasie.

27.09.2022 | przeczytano: 306 razy
Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji

Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.

21.06.2022 | przeczytano: 337 razy
Ryszard Regucki awansuje na stanowisko AVP na Europę Wschodnią

Ryszard Regucki objął stanowisko Area Vice President Eastern Europe. Wcześniej zajmował pozycję Senior Manager Alliance Sales CEE, po awansie jest odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży.

24.05.2022 | przeczytano: 404 razy
Medallia stawia na dynamiczny rozwój polskiego zespołu

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński.

12.05.2022 | przeczytano: 458 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764