logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Concept: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Marka York startuje z kampanią launchową „#Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość”

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność. Całość działań w obszarze strategii i kreacji, przygotowała poznańska agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Concept.

12.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 603 razy
Marka York startuje z kampanią launchową

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność. Całość działań w obszarze strategii i kreacji, przygotowała poznańska agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Concept.

10.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 810 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Feeders Agency z kontekstową kampanią reklamową OOH dla Fixly

Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.

15.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 862 razy
„Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania od Saatchi & Saatchi

Wystartowała kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

03.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 643 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Za ideę kreatywną i produkcję spotów w formie audiobooków odpowiada agencja MADOGZ. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.

12.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 411 razy
Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte

Ruszyła kampania Venescin Forte od Herbapolu Wrocław w największych stacjach telewizyjnych. Optima Marketing Group odpowiada za kreację kampanii.

18.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 1359 razy
Platforma „Otomoto. Łatwiejsza strona życia” od Saatchi & Saatchi

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.

04.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 724 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dział Client Service Value Media powiększa się o 3 nowe osoby

Do agencji mediowej Value Media należącej do Group One dołączają trzy nowe osoby: Piotr Boguta jako Senior Communication Planner oraz Katarzyna Lipińska i Szymon Bocian w rolach Communication Plannerów. Cała trójka wzmocni dział Client Service.

01.10.2021 | Świat mediów | przeczytano: 826 razy
Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną

Od dziś w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji będą emitowane trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego „spotkania” z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i szczęśliwy związek – jak w życiu. Start kampanii zbiega się z rebrandingiem marki, która zyskała nowe logo i kompleksową identyfikację wizualną.

06.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 1085 razy
Cała Polska po sąsiedzku w nowej kampanii OLX

Przesyłki OLX - cała Polska po sąsiedzku. Tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX.  Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek.

21.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 1131 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764