logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Direction OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 57
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.

17.11.2023 | przeczytano: 622 razy (komentarzy: 25)
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | przeczytano: 1228 razy
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od 5 lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Działania realizowane będą według sprawdzonego  media mix’u emisji spotów w najchętniej słuchanych stacjach radiowych oraz intensywnych  działań prowadzonych  w internecie.

31.05.2023 | przeczytano: 493 razy
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek

„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

05.12.2022 | przeczytano: 386 razy

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.

16.11.2022 | przeczytano: 593 razy
Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe

Od teraz Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w Internecie z wykorzystaniem: serwisu YouTube, platform streamingowych, Social Media (Facebook, Instagram TikTok), a nawet LinkedIn.

25.08.2022 | przeczytano: 965 razy

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów. W wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia, ale także w największych rozgłośniach radiowych m.in. w Radiu Zet czy w Radiu Złote Przeboje pojawi się w sumie 5600 spotów. Kampania „Kredyty na wszystko czego potrzebuję” będzie prowadzona do 11 września br.

18.08.2022 | przeczytano: 611 razy
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS

W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.

12.08.2022 | przeczytano: 737 razy

Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru komercjalizacji treści, opartych o dane, nowoczesne technologie i rozwiązania efektywnościowe dla klienta/ konsumenta/użytkownika. Działa aktywnie w ramach Discovery Women’s Newtork, współorganizując TedxWarsawWomen w ramach ekosystemu player.pl, czy wprowadzając program rozwojowy dla managerów promując wewnętrzny rozwój kariery różnorodnych talentów. Laureatka nagród za efektywność Effie Awards. Poprzednio zarządzała Media Direction OMD.

30.06.2022 | przeczytano: 360 razy
Wakacje w rytmie „Shake” KFC

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

27.06.2022 | przeczytano: 1550 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 57)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764