logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Direction OMD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 59
Nowa komórka OMG Outcomes w PHD i Media Direction OMD

Agencje PHD i Media Direction OMD, należące do Omnicom Media Group, wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii w ramach komórki OMG Outcomes. Rozwiązanie pozwala klientom agencji rozliczać się za konkretne, mierzalne efekty, dopasowane do celów biznesowych i marketingowych klientów.

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 170 razy
Małgorzata Socha ambasadorką kosmetyków Anti-Âge Global

Kultowa gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej identyfikacji wizualnej i prezentuje nowe, odświeżone logo.

13.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 472 razy
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.

17.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 927 razy (komentarzy: 25)
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 2109 razy
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od 5 lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Działania realizowane będą według sprawdzonego  media mix’u emisji spotów w najchętniej słuchanych stacjach radiowych oraz intensywnych  działań prowadzonych  w internecie.

31.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 662 razy
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek

„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

05.12.2022 | Z rynku | przeczytano: 453 razy

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.

16.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 697 razy
Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe

Od teraz Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w Internecie z wykorzystaniem: serwisu YouTube, platform streamingowych, Social Media (Facebook, Instagram TikTok), a nawet LinkedIn.

25.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 1067 razy

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów. W wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia, ale także w największych rozgłośniach radiowych m.in. w Radiu Zet czy w Radiu Złote Przeboje pojawi się w sumie 5600 spotów. Kampania „Kredyty na wszystko czego potrzebuję” będzie prowadzona do 11 września br.

18.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 646 razy
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS

W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.

12.08.2022 | Świat mediów | przeczytano: 777 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 59)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764