logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Expert: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51
Wydatki reklamowe branży handlowej

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

14.06.2019 | przeczytano: 176 razy
Pierwsza edycja Ekstraklasa Games z ponad 1,72 mln oglądalnością

Ponad 17 tys. rejestracji i oglądalność na poziomie ponad 1,72 mln w telewizji i Internecie to efekty pierwszych rozgrywek największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games. Mecze z fazy ligowej i wielkiego finału były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook. Zwycięzcą premierowej edycji Ekstraklasa Games została Pogoń Szczecin.

11.06.2019 | przeczytano: 124 razy
Cashback oraz Wymień Stare na Nowe - dwie promocje Sony

Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom miłośników fotografii i filmowania, Sony wraca z dwiema promocjami, cieszącymi się ogromną popularnością, które umożliwią zakup najnowszych produktów foto lub wymianę starego aparatu na nowy.

10.05.2019 | przeczytano: 209 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 455 razy
Be Media z nową ofertą nośników reklamowych

Agencja reklamowa BE Media powiększyła ofertę mediów o nośniki reklamowe digital out-of-home znajdujące się elektromarketach Media Expert .

04.04.2019 | przeczytano: 238 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 294 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w styczniu 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w styczniu 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

22.02.2019 | przeczytano: 585 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce: Raport 2018, prognoza 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2018 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (PublicisMedia). Komunikat IGRZ jest podsumowaniem najważniejszych danych z ubiegłego roku oraz wstępem do naszego głównego RAPORTU OOH2018, który zawierać będzie szczegółowe analizy, komentarze oraz prognozy i zostanie opublikowany pod koniec lutego bieżącego roku.

17.02.2019 | przeczytano: 667 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w 2018 roku

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

11.01.2019 | przeczytano: 660 razy
Altavia realizuje projekt komunikacyjny dla Philips Polska

Altavia Polska opracowała projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy Philips na zlecenie Philips Polska.

07.01.2019 | przeczytano: 265 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764