logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Impact: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Lifetube powiększa dział sprzedaży

Lifetube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Jest to odpowiedź na rosnący rynek i zwiększenie liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem influencer marketingu w swoich strategiach.

08.11.2023 | przeczytano: 407 razy
Zmiany w Channel Factory Polska

W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.

23.03.2023 | przeczytano: 781 razy
Małgorzata Koselnik dołącza do zespołu Grupy Iberion

Do zespołu Grupy Iberion dołączyła w październiku Małgorzata Koselnik. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. Będzie odpowiadała za budowę produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji.

10.10.2022 | przeczytano: 807 razy

Iwona Konopka jest odpowiedzialna za operacyjne zarządzanie działem marketingu cyfrowego i analogowego Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde. W zakres jej kompetencji wchodzi współtworzenie i realizacja strategii oraz celów biznesowych, jak też budowanie spójnych działań marketingowych na wielu płaszczyznach, uwzględniających konwergencję mediów, a także monitoring i analizę podejmowanych działań, konkurencji i trendów. Iwona Konopka jako Head of Marketing  raportuje bezpośrednio do Ewy Lampart, dyrektor generalnej Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde.

14.10.2021 | przeczytano: 341 razy

14 czerwca 2021 roku do Zarządu spółki Polska Press Sp. z o.o. dołączyli Maciej Kossowski i Miłosz Szulc, którzy obejmą stanowiska członków Zarządu.

18.06.2021 | przeczytano: 395 razy
Mikołaj Szwechowicz Ad Sales Managerem w biurze reklamy OLX

Jako Ad Sales Manager Mikołaj Szwechowicz będzie zarządzał w Biurze Reklamy Grupy OLX dziewięcioosobowym zespołem odpowiadającym za kontakty z klientami bezpośrednimi i domami mediowymi.

03.04.2020 | przeczytano: 988 razy
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – serwis Ringier Axel Springer i Nationale-Nederlanden

„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.

18.10.2019 | przeczytano: 927 razy

Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, – rozszerza ofertę reklamową video i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view).

03.10.2019 | przeczytano: 228 razy

Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, – rozszerza ofertę reklamową video i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view).

27.09.2019 | przeczytano: 381 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 484 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764