logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Impact: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – serwis Ringier Axel Springer i Nationale-Nederlanden

„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.

18.10.2019 | przeczytano: 333 razy

Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, – rozszerza ofertę reklamową video i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view).

03.10.2019 | przeczytano: 94 razy

Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, – rozszerza ofertę reklamową video i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view).

27.09.2019 | przeczytano: 226 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 250 razy
Edyta Sadowska nowym prezesem zarządu i dyrektorem w nc+

Rada nadzorcza ITI Neovision S.A. powołała Edytę Sadowską na stanowisko prezesa zarządu oraz dyrektora generalnego platformy nc+ ze skutkiem od dnia 1 czerwca 2019 roku. Edyta Sadowska zastąpi na stanowisku Manuela Rougeron, który dołączył do firmy w grudniu 2013 roku.

24.05.2019 | przeczytano: 252 razy

Z początkiem maja ruszył ogólnopolski projekt Pasja w Podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone, realizowany przez Media Impact, Dom Mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.

10.05.2019 | przeczytano: 161 razy
Wszystkie ręce na pokład - kampania edukacyjna Coca-Cola

Coca-Cola  rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej Planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab, gdzie będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy środowiskowe, znaleźć garść inspiracji, w tym infografiki bogate w praktyczne porady np. jak segregować odpady. Na stronie znajdą się również ciekawe wywiady oraz video, a także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia pozytywnych zmian we własnym otoczeniu.

02.05.2019 | przeczytano: 464 razy
Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy – platformę monetyzacji dla e-biznesu

Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek Moneteasy, innowacyjną platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w Internecie. Moneteasy, z uwagi na swój zasięg jest wartościowym rozwiązaniem, zarówno dla wydawców i sklepów internetowych, jak również ich klientów.

29.03.2019 | przeczytano: 209 razy

W  jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG?  Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL. Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.470x370

01.02.2019 | przeczytano: 256 razy

Fundacja DKMS wspólnie z redakcją NOIZZ przekonują, że nic nie jat tak ważne jak życie, a możliwość jego ratowania najwspanialszym osiągnięciem w nowej kampanii „Vs Życie”. W działania zaangażowali się Kamil Nożyński, Vienio, Karolina Czarnecka, Kamp!, Bartek Mirecki, Robert Karaś oraz Valerjan Romanowski.

25.01.2019 | przeczytano: 230 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764