logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Przyszłości: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Konferencja „Media Przyszłości”: recepta na fake newsy

Najlepszym sposobem na ograniczenie rozpowszechniania fałszywych wiadomości oraz minimalizowanie ich wpływu na odbiorców jest współpraca między redakcjami różnych mediów – uznali uczestnicy panelu dyskusyjnego „Rola mediów w świecie fake newsów”. Debata odbyła się podczas zorganizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości”.

13.12.2019 | przeczytano: 703 razy
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje

Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.

06.12.2019 | przeczytano: 559 razy
Konferencja „Media Przyszłości”: warsztaty prof. Mike'a Rosenberga

Wystąpienie prof. Mike'a Rosenberga, eksperta IESE Business School, będzie jednym z najważniejszych wydarzeń podczas organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” (4 grudnia br.). Dla uczestników konferencji prof. Rosenberg przygotował również warsztaty na temat perspektyw branży mediów w Polsce.

22.11.2019 | przeczytano: 611 razy

Jedną z ważniejszych debat tegorocznego, XXII Forum Ekonomicznego będzie panel dyskusyjny "Otwarcie zasobów wiedzy a ochrona własności intelektualnej". Jego uczestnicy podejmą problem szerokiego udostępniania naukowych i kulturowych zasobów wiedzy - zarówno w wymiarze krajowym, jak i globalnym.

24.08.2012 | przeczytano: 1519 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764