logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Rating Council : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Doubleverify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Meta Reels

Marki skorzystają z wiodącej w branży technologii DV w zakresie viewability i weryfikacji fraudów w zasobach Facebook Reels i Instagram Reels

23.06.2023 | przeczytano: 448 razy
Doubleverify z akredytacją MRC dla pomiarów wskaźników uwagi

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła, że firma otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) za swoje wskaźniki DV Authentic Attention, oparte na rozwiązaniach analitycznych i efektywnościowych.

09.01.2023 | przeczytano: 582 razy

DoubleVerify (“DV”) (NYSE: DV), wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analityki mediów cyfrowych, ogłosiła dzisiaj, że jako pierwsza uzyskała akredytację organizacji Media Rating Council (MRC) na niezależne zewnętrzne raportowanie widoczności (Viewability) filmów reklamowych w YouTube na komputerach i urządzeniach mobilnych (internet mobilny i aplikacja) za pomocą Google Ads Data Hub (ADH).

20.04.2022 | przeczytano: 536 razy

DoubleVerify (DV) jest obecnie jedynym na świecie dostawcą posiadającym akredytację w zakresie predykcyjnego targetowania w oparciu o widoczne odsłony oraz weryfikację z poziomu odsłony, w tym dopasowania do bezpieczeństwa marki i targetowania kontekstowego w kampaniach programmatic.

21.03.2022 | przeczytano: 904 razy
Meetrics zmodyfikowała algorytm anty-fraudowy pod standard Media Rating Council

Meetrics, dostawca rozwiązań do weryfikacji efektywności reklam, jako jedna z pierwszych firm na świecie wprowadził do swojego algorytmu modyfikacje mające na celu zagwarantowanie wykrywania i filtrowania podejrzanego ruchu w przestrzeni reklamowej - Invalid Traffic (IVT) Detection and Filtration - zgodnie z najnowszymi wytycznymi organizacji nadzorczej Media Rating Council (MRC). Budżety marketerów będą teraz lepiej chronione przed oszustwami reklamowymi.

28.09.2021 | przeczytano: 395 razy
Zbiór Dobrych Praktyk w obszarze Viewability Grupy Roboczej IAB Polska

Czym jest Viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar Viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre Praktyki w obszarze Viewability” stworzona przez Grupę Roboczą Viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który swoją premierę będzie miał na najbliższej konferencji FORUM IAB.

31.08.2020 | przeczytano: 778 razy
Adrino wprowadza pierwszy produkt rozliczany za widzialne odsłony

Adrino, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, poinformowała o wprowadzeniu nowych produktów Commercial Break, zapewniających bardzo wysokie wskaźniki wyświetleń na ekranie (viewability). Nowy format będzie rozliczany m.in. w modelu vCPM (View Cost Per Mille), dzięki temu klienci będą płacili tylko za odsłony reklamy, które faktycznie pojawią się użytkownikom na ekranach urządzeń stacjonarnych oraz mobilnych. Za mierzenie efektów odpowiada firma Meetrics.

16.04.2020 | przeczytano: 1190 razy
Spada widoczność reklam w polskim internecie

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika z badania firmy Meetrics. Oznacza to, że połowa budżetów na ten cel była wydawana nieefektywnie. Polska znalazła się pod tym względem na końcu europejskiej stawki. Nieco lepsze wyniki odnotowała reklama wideo, dla której wskaźnik widoczności sięgnął 56 proc.

19.03.2018 | przeczytano: 836 razy (komentarzy: 2)

Firma Meetrics nawiązała współpracę z Facebookiem i będzie weryfikować widoczność reklam display emitowanych na tym serwisie. Partnerstwo z Meetrics wpisuje się w strategię pracy Facebooka z liderami rynkowymi w celu rozwoju obszaru pomiarów reklam. Współpraca dotyczy zarówno Polski jak i innych rynków, podpisana umowa ma charakter globalny.

06.12.2017 | przeczytano: 841 razy

Firma Meetrics, zapewniająca usługi weryfikacji reklam marketerom na całym świecie, uzyskała akredytację amerykańskiej Media Rating Council (MRC / Rada Oceny Mediów) w zakresie dodatkowych możliwości pomiaru. Ponieważ oszustwa reklamowe stają się w ostatnim czasie coraz większym problemem dla reklamodawców, Meetrics opracował rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic - SIVT). Firma uzyskała właśnie akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.

27.11.2017 | przeczytano: 463 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764