logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Ready: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23

Tylko policzenie śladu węglowego firmy daje możliwość zbudowania strategii realnych działań dążących do zeroemisyjności. Jako pierwsze w branży komunikacji marketingowej w Polsce zrobiło to Group One. Spółka udostępniła informację o wysokości swoich emisji dwutlenku węgla netto - 31,309.19 tCO2e. Dane pochodzą z raportu opracowanego z pomocą Planetly, który był jednym ze zobowiązań grupy wobec fundacji WWF Polska.

27.09.2022 | przeczytano: 196 razy
Innowacyjne podejście Media Ready do produkcji video

Media Ready (Group One) startuje z nowatorskim konceptem na prezentację swoich usług produkcji video. Sercem pomysłu jest nowa strona internetowa w formie sklepu online. To rewolucyjne podejście do obsługi klienta może zmienić zasady gry na polskim rynku produkcji reklamowych.

30.08.2021 | przeczytano: 553 razy

Media Ready (Group One), agencja specjalizująca się w produkcji treści video, zaprasza do współpracy młodych twórców i realizatorów. W sierpniu jako kierownik produkcji do zespołu dołączyła Nina Biedunkiewicz.

26.08.2021 | przeczytano: 343 razy
„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon

20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.

22.10.2020 | przeczytano: 646 razy
Najciekawsze tytuły przelewów na telefon w kampanii Blika

Operator BLIKA wystartował z nową kampanią, która ma budować świadomość użytkowników bankowości mobilnej i zachęcać ich do korzystania z przelewów na numer telefonu BLIK. Bohaterem nowej kampanii BLIKA zatytułowanej „Przelej słowa do piosenki” jest wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek (znany z projektów muzycznych takich jak: Bass Astral x Igo, Clock Machine czy Męskie Granie), który napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników BLIKA, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon.

23.09.2020 | przeczytano: 732 razy
Paweł i Joanna Orleańscy przedstawiają modele marki Mini

Obecnie coraz więcej osób zainteresowanych zakupem nowego samochodu, w poszukiwaniu wartościowych informacji, przenosi się do kanałów online. Dlatego marka samochodów MINI, należąca do BMW Group, rusza ze wsparciem swojej gamy modelowej i publikuje w social mediach cykl produktowych video pod hasłem „Rozważny i Romantyczna”.

20.07.2020 | przeczytano: 1081 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Green Factory Sp. z o. o. wybiera Serviceplan Health

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.

15.01.2020 | przeczytano: 727 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 1263 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 1144 razy
Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused

14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.

17.10.2019 | przeczytano: 905 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764