logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Ready: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Sześć znanych mam w ten Dzień Matki staje w obronie zwierząt

Z okazji Dnia Matki sześć znanych kobiet: Asia Opozda, Zosia Zborowska, Marysia Winiarska, Edyta Pazura, Kasia Sokołowska i Monika Mrozowska, wzięło udział w spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, w którym zwracają uwagę na los zwierzęcych mam oraz ich dzieci, które cierpią w hodowli klatkowej. W ten sposób zachęcają do podpisania petycji do Ministra Rolnictwa. To druga odsłona kampanii JEDNYM GŁOSEM, której autorem jest agencja Labcon.

30.05.2023 | przeczytano: 1034 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Wystartowała kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Labcon, która odpowiada za jego realizację, działania PR oraz współpracę z liderami opinii i influencerami. Wsparcie mediowe zapewniają agencje Value Media i SalesTube. Spot wyprodukowała agencja Media Ready. Większość działań realizowana jest pro bono.

19.04.2023 | przeczytano: 840 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.

21.03.2023 | przeczytano: 435 razy

Tylko policzenie śladu węglowego firmy daje możliwość zbudowania strategii realnych działań dążących do zeroemisyjności. Jako pierwsze w branży komunikacji marketingowej w Polsce zrobiło to Group One. Spółka udostępniła informację o wysokości swoich emisji dwutlenku węgla netto - 31,309.19 tCO2e. Dane pochodzą z raportu opracowanego z pomocą Planetly, który był jednym ze zobowiązań grupy wobec fundacji WWF Polska.

27.09.2022 | przeczytano: 374 razy
Innowacyjne podejście Media Ready do produkcji video

Media Ready (Group One) startuje z nowatorskim konceptem na prezentację swoich usług produkcji video. Sercem pomysłu jest nowa strona internetowa w formie sklepu online. To rewolucyjne podejście do obsługi klienta może zmienić zasady gry na polskim rynku produkcji reklamowych.

30.08.2021 | przeczytano: 1128 razy

Media Ready (Group One), agencja specjalizująca się w produkcji treści video, zaprasza do współpracy młodych twórców i realizatorów. W sierpniu jako kierownik produkcji do zespołu dołączyła Nina Biedunkiewicz.

26.08.2021 | przeczytano: 402 razy
„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon

20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.

22.10.2020 | przeczytano: 828 razy
Najciekawsze tytuły przelewów na telefon w kampanii Blika

Operator BLIKA wystartował z nową kampanią, która ma budować świadomość użytkowników bankowości mobilnej i zachęcać ich do korzystania z przelewów na numer telefonu BLIK. Bohaterem nowej kampanii BLIKA zatytułowanej „Przelej słowa do piosenki” jest wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek (znany z projektów muzycznych takich jak: Bass Astral x Igo, Clock Machine czy Męskie Granie), który napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników BLIKA, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon.

23.09.2020 | przeczytano: 895 razy
Paweł i Joanna Orleańscy przedstawiają modele marki Mini

Obecnie coraz więcej osób zainteresowanych zakupem nowego samochodu, w poszukiwaniu wartościowych informacji, przenosi się do kanałów online. Dlatego marka samochodów MINI, należąca do BMW Group, rusza ze wsparciem swojej gamy modelowej i publikuje w social mediach cykl produktowych video pod hasłem „Rozważny i Romantyczna”.

20.07.2020 | przeczytano: 1341 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Green Factory Sp. z o. o. wybiera Serviceplan Health

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.

15.01.2020 | przeczytano: 884 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764