logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media SKOK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Dzięki przejęciu agencji reklamowej Media SKOK przez spółkę akcyjną Apella, swoją działalność rozpoczyna nowa agencja marketingu zintegrowanego. Obok podmiotów systemu SKOK, Apella obsługiwać będzie również firmy niezwiązane z branżą finansową.

10.05.2012 | przeczytano: 1074 razy
Digital signage w Kasach Stefczyka

Wdrożenie sieci ponad pół tysiąca monitorów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka to jeden z największych projektów digital signage na polskim rynku w 2011 roku. Koordynatorem przedsięwzięcia, które zrealizowano przy wykorzystaniu oprogramowania światowego lidera branży DS, jest agencja reklamowa Media SKOK.

16.03.2012 | przeczytano: 1645 razy

Zakończył się konkurs Kas Stefczyka pod hasłem „Traf do Kasy”. Był to jeden z elementów internetowej kampanii wizerunkowej Kas Stefczyka „Masz Alternatywę”.

07.03.2012 | przeczytano: 898 razy
Nowe spoty Kas Stefczyka

W sieci pojawiły się dwa spoty wizerunkowe Kas Stefczyka wspierające internetową kampanię Kas pod hasłem „Masz Alternatywę”. Działania prowadzone w ramach kampanii mają na celu aktywację grupy docelowej 18-35 lat.

21.02.2012 | przeczytano: 771 razy
Internetowy konkurs uzupełni kampanię Kas Stefczyka

Konkurs pod hasłem „Traf do Kasy” jest jednym z elementów rozpoczętej 1 lutego br. internetowej kampanii wizerunkowej Kas Stefczyka. Konkurs ruszył 8 lutego na Facebooku i jest niepowtarzalną okazją do wygrania atrakcyjnych nagród.

10.02.2012 | przeczytano: 1248 razy
Internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka

1 lutego br. ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka. W ramach kampanii trzy interaktywne banery widoczne będą w takich portalach, jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl. Kreacje reklamowe komunikują trzy główne hasła kampanii – Społeczność, Zaufanie i Bezpieczeństwo.

06.02.2012 | przeczytano: 1291 razy
Artur Żmijewski w trzech odsłonach kampanii SKOKZobacz wideo

Rozpoczął się drugi etap kampanii produktowej Kas Stefczyka, zrealizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Media SKOK. Kampania telewizyjna i radiowa potrwa do 4 grudnia. To jedna z trzech jesiennych kampanii przygotowanych przez agencję, w których udział bierze Artur Żmijewski.

29.11.2011 | przeczytano: 2399 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764