logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MediaChoice: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”

Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie. Działania promocyjne wspiera kampania digital i POS oraz od marca – kampania outdoorowa w największych polskich miastach.

01.03.2021 | przeczytano: 791 razy
Kampania marki Verbena

Trzeba mieć w życiu C! Tak właśnie brzmi hasło nowej kampanii marki Verbena, przygotowanej przez krakowską agencję brandingową Brave Brain. Akcja promuje przede wszystkim cukierki, wzbogacone o witaminę C, choć w portfolio produktów marki Verbena znajdują się również ciasteczka o oryginalnej, ziołowo-owocowej recepturze.

01.03.2021 | przeczytano: 576 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Celem prac Grupy jest miedzy innymi stworzenie słownika pojęć, standaryzacja świadczeń i sposobu pomiaru efektywności, segmentacja influencerów oraz kwestie prawne. Publikacje Grupy będą miały za zadanie nie tylko zdefiniowanie zjawiska influencer marketingu, ale również opisanie kluczowych kanałów i platform publikacji oraz dystrybucji contentu wraz z pokazaniem możliwości jakie daje ta forma promocji reklamodawcom.

25.01.2021 | przeczytano: 515 razy
#Siejdobro z marką Verbena

Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.

20.10.2020 | przeczytano: 1668 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764