logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MediaHub: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 101
Agnieszka Wyrzykowska dołącza do Havas Media

W marcu do zespołu Havas Media dołączyła Agnieszka Wyrzykowska, która objęła stanowisko Consulting Director. Będzie odpowiedzialna za strategię oraz nadzór nad kampaniami klientów, jak również zarządzanie podległymi zespołami.

19.03.2024 | przeczytano: 306 razy
Kampania z okazji 30 lat Vision Express od Walk Creative

Agencja Walk Creative przygotowała jubileuszową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.

19.02.2024 | przeczytano: 479 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1244 razy
IAB Mixx Awards 2023 rozdane

5 grudnia br. podczas gali IAB MIXX Awards 2023 w Warszawie, IAB Polska uhonorował najlepsze kampanie w branży marketingu cyfrowego. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez GONG, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród

12.12.2023 | przeczytano: 1528 razy

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż cztery statuetki – dwie nagrody w kategorii „Brand experience” oraz po jednej w kategoriach „Finance & Insurance” i „Gaming”. Bank znalazł się także na podium najlepszych reklamodawców tego roku.

12.11.2023 | przeczytano: 536 razy
ING z czterema nagrodami w konkursie KTR

Kampanie ING Banku Śląskiego zostały docenione w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR i nagrodzone mieczami. "Biała Godzina" otrzymała srebrny miecz, a "Zhakowany koncert w Roblox" dwa srebrne i brązowy.

17.10.2023 | przeczytano: 433 razy
Magdalena Kotlarczyk Przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023

Szefowa polskiego oddziału Google pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023 w skład, którego weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

15.06.2023 | przeczytano: 845 razy
Rusza nowa kampania Kross promująca rowery elektryczne

W piątek 19 maja rusza nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki KROSS, w której polski producent prezentuje rowery elektryczne dostępne dla wszystkich dzięki atrakcyjnemu finansowaniu. Zakupy rowerów dostępne będą z odroczonym terminem płatności. W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, przygotowano także kreacje do działań w Internecie. Rowery elektryczne to obecnie najszybciej rosnący segment jednośladów. Badania pokazują, że 1/3 ankietowanych Polaków planuje kupić w tym roku rower, natomiast wśród klientów zainteresowanych rowerami ze wspomaganiem elektrycznym, co trzecia osoba deklaruje wybór marki KROSS. Oferta handlowa KROSS oraz szerokozasięgowa kampania to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów, a także kontynuacja działań wizerunkowych prowadzonych pod hasłem: KROSS. NIC NIE MUSISZ, WSZYSTKO MOŻESZ.

18.05.2023 | przeczytano: 878 razy
Walk Creative z nową kampanią Vision Express

Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. W ten sposób agencja wspiera nową komunikację marki, która podkreśla związek wyboru okularów z określonym stylem życia, modą i trendami.

11.04.2023 | przeczytano: 701 razy
Mediahub awansuje Bartosza Osicę

Bartosz Osica awansował na stanowisko digital strategy managera i wzmocnił dział strategii domu mediowego Mediahub (MullenLowe Group). W nowej roli jest odpowiedzialny za rozwój cyfrowych kompetencji agencji.

05.04.2023 | przeczytano: 610 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 101)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764