logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

17.09.2019 | przeczytano: 221 razy
Zimnotłoczony - Opus B dla Hortex

Hortex się zmienia i to widać. Właśnie wystartowała kampania najnowszego produktu – soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze doskonale znanej marki.

02.09.2019 | przeczytano: 217 razy
Serviceplan Health wygrał przetarg na kampanię Biotebal

Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.

12.08.2019 | przeczytano: 208 razy
Mocny Gaz w kampanii Żywiec Zdrój

W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych. Działania potrwają do końca sierpnia.

30.07.2019 | przeczytano: 244 razy (komentarzy: 4)
Mediacom ogłasza zmiany w kadrze managerskiej

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

29.07.2019 | przeczytano: 179 razy
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

11.07.2019 | przeczytano: 328 razy
Play Mudness na Pol’and’Rock Festival 2019: strefa zabawy w fioletowym błocie

Play Mudness to pełna świetnej zabawy, dobrej atmosfery i pozytywnych emocji strefa Play, którą operator przygotowuje na tegoroczny Pol’and’Rock Festival. Czym tym razem zaskoczy nas Play? Fioletowym szaleństwem w fioletowym błocie. Z odwiedzającymi strefę jak zwykle bawić się będą znane i lubiane gwiazdy YouTube’a m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Strefę promuje szereg aktywności digitalowych.

11.07.2019 | przeczytano: 310 razy
Ruszyła wielka loteria Hortex

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.

28.06.2019 | przeczytano: 342 razy
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming

Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

26.06.2019 | przeczytano: 415 razy

TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy.

21.06.2019 | przeczytano: 202 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764