logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 345
Przejażdżka do odświeżania w kampanii Airwaves

Airwaves, marka bezcukrowych gum do żucia z portfolio Mars, odświeża wygląd i pozycjonowanie, prezentując inspirowaną opiniami fanów zintegrowaną kampanię reklamową. W Polsce działania w TV, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia. W ramach kampanii „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”) marka zaprasza konsumentów na intensywną „przejażdżkę do odświeżenia”.  

14.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 238 razy
Herbapol poszerza współpracę z EssenceMediacom

Agencja EssenceMediacom Polska (GroupM) wygrała przetarg na obsługę performance’ową platformy e-commerce e-herbapol.com.pl.

10.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 250 razy
Young Leosia w kampanii Orbit Refreshers

Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.

07.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 246 razy
Kampania „Share a Coke” powraca

Coca-Cola reaktywuje kampanię oferując nowe doświadczenia i zachęcając do odkrywania magii personalizacji. To wyjątkowa okazja dla pokolenia Z, by po raz pierwszy zobaczyć swoje imiona oraz frazy określające relacje, takie jak „siostra” czy „ukochany” na butelkach oraz puszkach Coca-Cola.

03.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 297 razy
GroupM najlepsza w raporcie COMvergence za cały rok 2024

GroupM zajęła pierwsze miejsce wśród grup mediowych na polskim rynku w raporcie COMvergence „New Business Barometer 2024”. Podsumowuje on ubiegły rok w agencjach mediowych, biorąc pod uwagę wartości pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajęła EssenceMediacom, trzecie - Wavemaker, a siódme - Mindshare (wszystkie te agencje należą do GroupM).

28.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Ceny rządzą w kampanii Bricomarché

Bricomarché, jedna z czołowych sieci sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna nową kampanię reklamową „Nasze ceny rządzą”. Jest ona odpowiedzią na wyraźne oczekiwania konsumentów, dla których ceny są często głównym kryterium wyboru miejsca zakupu. Działania komunikacyjne podkreślają zaangażowanie marki w dostarczanie konkurencyjnych cen w ramach szerokiego wyboru produktów w sklepach Bricomarché.

24.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 195 razy
Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone

Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wyłonione przez jury kampanie wideo mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a także na dodatkowe wyróżnienie – nagrodę Grand Prix. Kto przeszedł kolejny poziom gry o statuetkę? Prezentujemy pełną listę nominowanych. 

06.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 455 razy
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom

Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland, gdzie obejmie stanowisko Managing Partner, Strategy

09.01.2025 | Personalia | przeczytano: 537 razy
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają Polskę

Lagardère Travel Retail i Coca-Cola HBC Polska zrealizowały szeroko zakrojoną kampanię Costa Coffee pod hasłem „Rozbudź kreatywność”, której ambasadorem został Krzysztof Zalewski – jeden z najpopularniejszych polskich artystów. Współpraca trwająca od kwietnia do grudnia 2024 roku ma na celu inspirowanie konsumentów do bardziej niestandardowego podejścia w codziennym życiu, a jej kulminacją stał się wyjątkowy koncert, na który wejściówki można było zdobyć w konkursie zorganizowanym dla miłośników Costa Coffee.

17.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 650 razy
Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 472 razy
1 2 3
Strona 1/35 (artykułów: 345)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764