logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 163

„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.

17.02.2020 | przeczytano: 48 razy

Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo, wzięło w nim udział łącznie 5 agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym MediaCom.

22.01.2020 | przeczytano: 189 razy

W 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV - podał branżowy portal Wirtualnemedia.pl.

13.01.2020 | przeczytano: 171 razy

Kamil Kołak objął stanowisko Accout Directora w Publicis Groupe, zasilając szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline.

13.01.2020 | przeczytano: 239 razy
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019Zobacz fotorelację

Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.

13.12.2019 | przeczytano: 758 razy
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę

Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.

12.12.2019 | przeczytano: 350 razy
Coca-Cola: mieszkańcy decydują o trasie świątecznych ciężarówek

Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej! To również zapowiedź prawdziwej trasy kultowych pojazdów, odwiedzających wybrane polskie miasta, z mocą świątecznych atrakcji. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast! Właśnie wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości!

22.11.2019 | przeczytano: 362 razy
Ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii

Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy zaangażowała influencerów i tiktokerów. Po raz kolejny ruszy także świąteczna trasa ciężarówek. O miastach, które odwiedzą, zdecydują sami konsumenci w głosowaniu internetowym.

15.11.2019 | przeczytano: 720 razy
Kampania Pantene z ambasadorkami marki

MediaCom Warszawa zaplanował dla brandu Pantene (z portfolio Procter&Gamble) kampanię mediową, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh my Gold!” kampania obejmie telewizję, digital i prasę.

07.11.2019 | przeczytano: 164 razy
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom

Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport & Entertainment, a także dywizje Social Mediowe, Influencer Marketingowe i obszary związane z „technologiami kreatywnymi". Pracę w MediaCom rozpoczął 1 października, będzie raportował bezpośrednio do Nicka Lawsona.

21.10.2019 | przeczytano: 280 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 163)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764