logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacore: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała kolejną publikację, która dotyka tematów z pogranicza social media, prawa i podatków. Po publikacji „Branże regulowane w social media” i „Formach angażowania użytkowników w social media”, przyszedł czas na „CSR w social media”.

24.06.2022 | przeczytano: 526 razy
Agnieszka Piotrowska w More Communications Agency

Do zespołu more communications agency dołączyła Agnieszka Piotrowska, która będzie odpowiadała za realizację działań z zakresu influencer marketingu, w tym planowanie oraz zarządzanie kampaniami z twórcami, a także rozwijanie agencyjnych kompetencji w tym obszarze.

06.10.2020 | przeczytano: 972 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Mediacore - dom mediowy wyspecjalizowany w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych z centralną rolą mediów digitalowych.

07.09.2020 | przeczytano: 451 razy
Sławomir twarzą sieci Max Elektro

Sieć salonów Max Elektro postawiła na Sławomira, jedną z najgorętszych gwiazd polskiej sceny muzycznej ostatnich miesięcy. Gwiazda „rock polo” stała się twarzą sieci salonów RTV AGD.

04.04.2018 | przeczytano: 1004 razy

Mediacore rozpoczęła współpracę z firmą Marko. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii promocyjnej adapterów do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży marki BeSafe.

18.07.2016 | przeczytano: 562 razy
Spot sieci Sferis opowiada historię na święta

Opowieści wciągają nas w swój zaczarowany świat, inspirują, wyzwalają emocje i pozwalają oderwać się od codziennego natłoku spraw. Dzięki nim wierzymy, że magia istnieje, a nasze marzenia są w zasięgu ręki. Jedną z takich świątecznych historii dzieli się z nami sieć sklepów Sferis oraz marka Samsung.

17.12.2015 | przeczytano: 449 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764