logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medicover : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
Medicover Stomatologia z akcją edukacyjną „Rozzgrzytani”

Bezpłatne warsztaty z fizjoterapeutami stomatologicznymi, film instruktażowy z praktycznymi ćwiczeniami, landing page z najważniejszymi informacjami i poradami, aż w końcu raport ukazujący skalę problemu. O co chodzi? O bruksizm, czyli nieświadome zaciskanie i zgrzytanie zębami wskutek stresu doświadczanego m.in. w pracy. „Rozzgrzytani” to nowa akcja informacyjna Medicover Stomatologia.

21.12.2023 | przeczytano: 592 razy

89% brand managerów i specjalistów ds. marketingu poleca współpracę z freelancerami, a 81% CEO i marketerów uważa zatrudnianie freelancerów za wyraźną oszczędność czasu. Te i wiele innych wniosków znalazło się w raporcie “Rynek freelancerów w Polsce 2023”, przygotowanym przez Human Intelligence on Demand i Grupę Badawczą IQS pod przewodnictwem Natalii Wasyluk, Head of HI.

25.04.2023 | przeczytano: 694 razy
Medicover wzmacnia zespół komunikacji i marki korporacyjnej

W marcu do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.

10.03.2023 | przeczytano: 1017 razy
Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.

17.01.2023 | przeczytano: 686 razy
Nowe neony rozbłysły na Placu Konstytucji

Słynna „Koszykarka” i święcący od 2020 r. „Gazeciarz” mają towarzystwo. Na Placu Konstytucji przybywa neonów. Te najnowsze, nawiązujące do wzornictwa z epoki PRL-u, zawiesiło właśnie centrum dentystyczne Medicover Stomatologia. W sumie to aż 5 instalacji.

13.06.2022 | przeczytano: 981 razy
Radio Newonce przenosi się do Fabryki Norblina

Grupa mediowa Newonce Media, właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcja medium. Newonce Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu wybranych audycji.

21.09.2021 | przeczytano: 644 razy
Medicover Stomatologia rozpoczyna kampanię edukacyjną z influencerami

Pełnym energii koncertem Reni Jusis Medicover Stomatologia zainaugurował w Gdyni współpracę z influencerami. Marka po raz pierwszy sięga po tego typu kooperację. Youtuberzy, instagramerzy i tiktokerzy będą wspierać szeroko pojęte działania edukacyjne Medicover Stomatologia, w tym kampanie produktowe oraz te poświęcone higienie i problemom zdrowotnym.

02.09.2021 | przeczytano: 575 razy
Markowy 12. Bella Skyway Festival w Toruniu

Bella Skyway Festival kreuje kulturalną markę miasta Torunia i wzbogaca jego ofertę turystyczną. Międzynarodowe korporacje i lokalny biznes od kilku lat współtworzą wyjątkowy festiwal światła, wpisując się w dobre praktyki efektywnej współpracy między sektorem publicznym, biznesem oraz przedstawicielami kultury i sztuki. Festiwal zapewnia biznesowym partnerom niestandardowe formy promocji marki np. logo sponsora staje się elementem mappingu 3D wyświetlanego na zabytkowych fasadach!

23.08.2021 | przeczytano: 1746 razy
Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w zespole strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl

W maju 2021 r. do działu strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl dołączyły dwie nowe osoby, które będą odpowiadać za marketing subskrypcji oraz komunikację z prenumeratorami. Mateusz Nowak objął stanowisko Digital Engagement Lead, a w jego zespole zaczęła pracę Aleksandra Stelmach-Rowińska jako Digital Engagement Specialist.

27.05.2021 | przeczytano: 720 razy

Kluczem do skutecznej profilaktyki zdrowotnej jest bez wątpienia odpowiednia wiedza. Jednym z najpopularniejszych źródeł jej czerpania jest dla Polaków telewizja.

02.09.2019 | przeczytano: 569 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764