logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medicover: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 77
Nowa odsłona podcastu Forbes Women

8 marca „Forbes Women Podcast” miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.

16.03.2024 | przeczytano: 289 razy
Razem w Lidlu – zaangażowana kampania employer brandingowa

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, dotykająca ważnych społecznie spraw. Sieć porusza w niej tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji. Kampania, w której udział wzięli pracownicy i pracowniczki Lidl Polska poprzedzona została kampanią teaserową.

11.02.2024 | przeczytano: 502 razy
Medicover Stomatologia z akcją edukacyjną „Rozzgrzytani”

Bezpłatne warsztaty z fizjoterapeutami stomatologicznymi, film instruktażowy z praktycznymi ćwiczeniami, landing page z najważniejszymi informacjami i poradami, aż w końcu raport ukazujący skalę problemu. O co chodzi? O bruksizm, czyli nieświadome zaciskanie i zgrzytanie zębami wskutek stresu doświadczanego m.in. w pracy. „Rozzgrzytani” to nowa akcja informacyjna Medicover Stomatologia.

21.12.2023 | przeczytano: 566 razy
„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV

9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na temat HIV i zachęcić Polaków do regularnego wykonywania testu oraz stosowania prezerwatyw.

29.11.2023 | przeczytano: 539 razy
Roksana Kamińska dołącza do Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Roksana Kamińska, obejmując stanowisko Head of Business Performance Development. Od ponad 6 lat zajmuje się sprzedażą B2B. Kierowała pracą działów handlowych i pozyskiwała nowe projekty głównie z branży e-commerce.

04.09.2023 | przeczytano: 421 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 811 razy

Jak wynika z badania Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR) - działającego przy Związku Firm Public Relations - zrealizowanego we współpracy z Kantar Polska, w ocenie menedżerów HR oraz dyrektorów odpowiedzialnych za kluczowe zespoły i/lub obszary zarządzania z czołowych polskich firm, wynika, że zatrudnieni oczekują przede wszystkim zapewnienia work-life balance (97 proc.) oraz możliwości wyboru między pracą zdalną a stacjonarną (94 proc.). Kluczową zmianą zauważoną przez pracodawców wśród pracowników po pandemii, jest większa gotowość do zmiany pracy oraz wyższe wymagania płacowe.

19.06.2023 | przeczytano: 427 razy

89% brand managerów i specjalistów ds. marketingu poleca współpracę z freelancerami, a 81% CEO i marketerów uważa zatrudnianie freelancerów za wyraźną oszczędność czasu. Te i wiele innych wniosków znalazło się w raporcie “Rynek freelancerów w Polsce 2023”, przygotowanym przez Human Intelligence on Demand i Grupę Badawczą IQS pod przewodnictwem Natalii Wasyluk, Head of HI.

25.04.2023 | przeczytano: 668 razy
Medicover wzmacnia zespół komunikacji i marki korporacyjnej

W marcu do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.

10.03.2023 | przeczytano: 964 razy
Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.

17.01.2023 | przeczytano: 671 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 77)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764