logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33

Jak wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmark Report”, wskaźnik Viewability reklam online w Polsce spadł w IV kwartale minionego roku o 2 punkty procentowe, do poziomu 54%. Średnia wartość Viewability dla wszystkich badanych rynków w Europie jest wyższa niż w Polsce o 4 punkty procentowe (wynosi 58%). Jednocześnie na polskim rynku mocno wzrosły jednak wskaźniki Viewability dla reklam wideo, do poziomu 74% (wobec 69% w III kwartale).

05.02.2020 | przeczytano: 193 razy
Maciej Pietrzak wzmacnia zespół Meetrics Poland

Maciej Pietrzak dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Meetrics, obejmując stanowisko Technical Account Manager. Bezpośrednio przed przyjściem do Meetrics współpracował z agencją VideoMill, specjalizującą się w technologiach personalizacji filmów wideo, jako Global Sales Director.

15.01.2020 | przeczytano: 133 razy
Nowy standard reklam wideo w Wirtualnej Polsce

WP wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100% widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca. To pierwsza taka oferta wśród polskich wydawców internetowych. Jednocześnie jest to kolejna innowacja po wprowadzeniu wskaźnika viewability i nawiązaniu współpracy z Meetrics, która uwiarygadnia kampanie prowadzone na powierzchniach Wirtualnej Polski.

04.11.2019 | przeczytano: 346 razy (komentarzy: 17)

Meetrics opublikował kwartalny „Raport widoczności reklam” na temat widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. W trzecim kwartale 2019 r. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy display i odnotowała wzrost widoczności reklamy wideo.

28.10.2019 | przeczytano: 124 razy
Wskaźnik viewability rośnie, a reklamodawcy chcą płacić za jakość

Viewability (widoczność) to wskaźnik, który powoli staje się podstawową „walutą”, w której rozliczane są reklamy w kampaniach online. Reklamodawcy oczekują jakości i pewności, że użytkownicy zobaczą ich przekaz reklamowy. Aktualnie niespełna 60% reklam w Internecie jest widocznych dla odbiorców, tym samym wydawcy serwisów muszą się dostosować i wprowadzić zmiany, które wpłyną na wzrost poziomu viewability.

03.09.2019 | przeczytano: 314 razy

Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla wszystkich badanych krajów wskaźniki Viewability (widoczności reklam) i Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Po raz pierwszy w raporcie prezentowane są także rankingi przyczyn sprawiających, że tak duża część wyświetlanych w internecie reklam pozostaje niewidoczna dla odbiorców.

20.08.2019 | przeczytano: 150 razy
Hubert Świtalski nowym szefem Meetrics w Polsce

Hubert Świtalski przechodzi z Polsat Media do Meetrics Polska, obejmując stanowisko Country Managera. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Piątkowskiego, który od września rozpocznie pracę w nowym miejscu, kontynuując karierę w branży.

12.08.2019 | przeczytano: 155 razy

Firma Meetrics wprowadza do swojego portfolio w Polsce usługę pomiarów Viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości, pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik – może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon. W ostatnich miesiącach Meetrics wprowadził usługę badania widoczności reklam w OTT na niektórych rynkach europejskich, pozyskując już pierwszych klientów w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

05.06.2019 | przeczytano: 135 razy
Widoczność reklam online w Polsce w górę

Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics monitoruje polski rynek. Europejskim liderem pozostaje, tradycyjnie już, Austria, z wynikiem Viewability na poziomie 71 proc. (69 proc. w poprzednim kwartale).

21.05.2019 | przeczytano: 422 razy
Meetrics Benchmark Report Q4/2018: Polska powoli w górę

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem Viewability na poziomie 54 proc. wyprzedzając Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.). Średnia wartość Viewability dla wszystkich badanych rynków w Europie jest nadal wyższa niż w Polsce, jednak spadła kwartał do kwartału o 3 punkty procentowe, do 58 proc. (wobec 61 proc. kwartał wcześniej).

22.01.2019 | przeczytano: 697 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764