logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Widoczność reklam online w Polsce w górę

Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics monitoruje polski rynek. Europejskim liderem pozostaje, tradycyjnie już, Austria, z wynikiem Viewability na poziomie 71 proc. (69 proc. w poprzednim kwartale).

21.05.2019 | przeczytano: 165 razy
Meetrics Benchmark Report Q4/2018: Polska powoli w górę

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem Viewability na poziomie 54 proc. wyprzedzając Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.). Średnia wartość Viewability dla wszystkich badanych rynków w Europie jest nadal wyższa niż w Polsce, jednak spadła kwartał do kwartału o 3 punkty procentowe, do 58 proc. (wobec 61 proc. kwartał wcześniej).

22.01.2019 | przeczytano: 353 razy

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł kwartał do kwartału o 3 punkty procentowe. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie (z wynikiem Viewability na poziomie 53 proc), wyprzedzając Włochy. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa od wyniku polskiego i wyniosła 61 proc. Zarówno w Polsce, jak i w skali europejskiej w III kwartale stosunkowo mocno wzrosły średnie czasy kontaktu z reklamą wideo.

06.11.2018 | przeczytano: 151 razy
Meetrics: VAST 4.0 jako standard weryfikacji reklam wideo

Meetrics planuje w najbliższym czasie w obszarze pomiarów viewability reklam wideo skupienie się na nowym standardzie weryfikacji tego typu reklam, jakim jest VAST 4.0. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki VAST 4.0 tak więc firma przewiduje, że ten standard stanie się w ciągu najbliższych miesięcy powszechnie obowiązujący, na początek w Niemczech, a później w innych krajach europejskich, w których działa Meetrics, w tym m.in. w Polsce.

27.09.2018 | przeczytano: 190 razy
Meetrics rozpoczyna współpracę z firmą Yoc

Meetrics rozpoczyna współpracę z firmą YOC, notowaną na niemieckiej giełdzie Deutsche Börse, oferującą autorskie formaty reklamowe na urządzenia mobilne.  Firmy będą współpracować w zakresie pomiarów Viewability reklam.

05.09.2018 | przeczytano: 379 razy

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki (zamieniając się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią), z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc. Oznacza to, że dokładnie połowa reklam emitowanych w zasobach polskiego internetu jest niewidoczna dla odbiorców. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa od wyniku polskiego i wyniosła 61 proc.

06.08.2018 | przeczytano: 211 razy

Meetrics ogłasza raportowanie danych na temat wskaźników Viewability w YouTube i kanałach partnerskich, na wszystkich urządzeniach.

03.07.2018 | przeczytano: 369 razy
Mexad nowym klientem Meetrics

Po 4-miesięcznej testowej współpracy agencja Mexad podpisała umowę z Meetrics. Firmy będą współpracować w zakresie m.in. pomiarów Viewability reklam oraz Brand Safety. Podczas testów, trwających od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80% wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany w cokwartalnych raportach (Benchmark Report).

05.06.2018 | przeczytano: 291 razy

Zarząd IAA Polska przyjął w poczet swoich członków kolejne firmy. Do Stowarzyszenia, zasilając Ogólnopolską reprezentację marketerów zasilili dwaj marketerzy, jedna z największych grup reklamowych oraz dwie firmy technologiczne. Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska.

17.05.2018 | przeczytano: 498 razy

Firma Meetrics opublikowała właśnie swój kwartalny międzynarodowy raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam. Po słabym IV kwartale wskaźniki Viewability reklam display na polskim rynku uległy delikatnemu odbiciu w górę – w IV kwartale średnie Viewability wyniosło w Polsce 50 proc., obecnie (I kwartał 2018) wzrosło do 52 proc. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa od wyniku polskiego i dokładnie taka sama jak kwartał wcześniej – 62 proc.

08.05.2018 | przeczytano: 257 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764