logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mercedes: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 233
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC

Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.

28.03.2024 | przeczytano: 142 razy
Kolejne awanse i zmiany w Feeders Agency

Kolejny awans w Feeders Agency, jednej z wiodących agencji kreatywnych w Polsce. Na stanowisko Managing Directora awansuje Daria Polarczyk. która do tej pory pełniła funkcję Client Service Director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej Head of Operations w agencji Labcon (Group One).

14.02.2024 | przeczytano: 550 razy
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

01.06.2023 | przeczytano: 795 razy
Platige Image przygotowało spot reklamowy Lamborghini Revuelto

Platige Image zrealizowało postprodukcję oraz cyfrowe efekty specjalne do spotu reklamowego najnowszego modelu legendarnej włoskiej marki. Dwuminutowy trailer, za którego produkcję odpowiada Karen Film oraz agencje Beyond the Line i Le Dictateur, w reżyserii Alessandro Paccianiego został nakręcony w Hiszpanii i rozpalił świat motoryzacji zapierającymi dech w piersiach efektami cyfrowymi i nowatorskim kunsztem artystycznym. W ciągu zaledwie kilku tygodni od premiery, klip zgromadził oszałamiającą liczbę czterech milionów wyświetleń od internautów z całego świata.

19.05.2023 | przeczytano: 588 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mercedes-Benz ułatwia przejście na elektromobilność

Mercedes-Benz bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma stawia na reorganizację swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności w sektorze vanów. Dodatkowo jest to zbieżne z przyjętym przez UE porozumieniem, mówiącym o tym, że od 2035 roku, redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma spać do zera, a do 2030 producenci powinni zredukować emisyjność samochodów osobowych o 55% i vanów o 50%. Oznacza to, że elektryków na polskich drogach z roku na rok będzie coraz więcej. Niestety istnieje kilka mocno zakorzenionych mitów na temat pojazdów zasilanych prądem, przez co część klientów ostrożnie podchodzi do wymiany swojego spalinowego auta na elektryka. Tegoroczna oferta modelu EQV i eVito ma rozwiać wątpliwości i zapewnić użytkownika, że rozwiązania technologiczne i pakiet usług serwisowych pozwolą zagwarantować spokój, zarówno w momencie podejmowania decyzji o zakupie, jak i w trakcie codziennego użytkowania.

04.05.2023 | przeczytano: 712 razy
Za kierownicą przyszłości. Tesla i Volvo na medialnym szczycie

W ostatnich miesiącach już co trzeci statystyczny Polak zetknął się w mediach z informacjami o autonomicznych rozwiązaniach motoryzacyjnych. Jak wynika z autorskiego badania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), w doniesieniach medialnych w tym kontekście najlepszą widoczność na pierwszych stronach gazet i stronach głównych portali internetowych notują Tesla i Volvo. Przekazy o najwyższej sile i wartości należą z kolei do Tesli, o której wzmianki mają wysokie zasięgi i warte są miliony złotych.

17.04.2023 | przeczytano: 584 razy
Jak wysypiać się w podróży - nowa kampania marki Novotel we współpracy z aplikacją Calm

Aby promować wellness w zakresie snu i wypoczynku w podróży Novotel wzbogaca doświadczenia gości o nowe rozwiązania oparte na współpracy z Calm, aplikacją do snu, medytacji i relaksu. Wśród nich znalazł się pełny dostęp do specjalnej wersji aplikacji Novotel x Calm Mini z ekskluzywnymi medytacjami, muzyką do snu i Sleep Stories oraz udogodnienia w hotelach. W ramach kampanii marka przygotowała unikalne doświadczenie dla międzynarodowych dziennikarzy w Novotel Gdańsk Marina.

04.04.2023 | przeczytano: 620 razy
Kolory Klasy T przemówiły w imieniu internautów

76 zmonitorowanych haseł, 196 345 policzonych słów. Przez 14 dni organizatorzy akcji „Nastrojowe kolory Polski” „przeskanowali” polski Internet, by dowiedzieć się, o czym myślą, rozmawiają i co przeżywają użytkownicy mediów społecznościowych, czytelnicy forów i blogów. - To akcja o nas i dla nas, pokazująca, jakie emocje dominowały każdego dnia i jak ogromną siłę mają kolory – mówi Alina Adamowicz, trenerka biznesu i ekspertka akcji, która opowiada o wynikach i wnioskach z eksperymentu.

13.12.2022 | przeczytano: 700 razy
Bartosz Kuczyński na stanowisku Buying Intelligence Director w Group One Media

Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko Buying Intelligence Director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV Buying.

07.11.2022 | przeczytano: 608 razy
Mercedes-Benz: „Nastrojowe kolory Polski” w akcji promocyjnej modelu Klasy T

Mercedes-Benz w ramach ambientowej akcji pt. „Nastrojowe kolory Polski” z udziałem nowego kombivana - Klasy T, chce pokazać, że codzienne bycie sobą, wśród ludzi, w zmieniającym się otoczeniu, to naprawdę cała gama emocji. Ponadto marka swoim działaniem próbuje nie tylko znaleźć odzwierciedlenie dla naszych emocji, ale również zachęcić nas do ich okazywania. Z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości marka sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia.

02.11.2022 | przeczytano: 548 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 233)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764