logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Messenger: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 204
Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?

Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć kampanijnych postów i reklam. Części z nich powstanie z ręki profesjonalistów, ale nie mniej będzie tylko amatorskim „przepalaniem” pieniędzy. 

21.03.2024 | przeczytano: 374 razy
Zetki, milenialsi i boomersi o wiadomościach głosowych

Trwa boom na wiadomości głosowe, a najlepszym dowodem na to są wyniki badania przeprowadzonego przez Preply i agencję Elephate w styczniu 2024 r. na grupie Polaków w różnym wieku. Jak się okazuje, nagrania dźwiękowe wysyła swoim znajomym aż 7 na 10 rodaków, z czego jedna trzecia korzysta z takiego rodzaju komunikacji codziennie.

14.02.2024 | przeczytano: 445 razy
Nowe osoby w Havas Creative Network

Havas Creative Network wzmacnia swoje kompetencje w zakresie digital marketingu oraz zintegrowanego procesu obsługi klienta. W grudniu 2023 roku jako Digital & Social Activation Director do Havas Warsaw dołączył Robert Olszewski a stanowisko Client Service Directora objęła Anna Myślińska.

10.01.2024 | przeczytano: 530 razy
31 lat SMS-owania

3 grudnia 1992 r. rozpoczęła się historia SMS-owania. 31 lat temu programista z Vodafone wysłał pierwszą wiadomość tekstową o treści: Merry Christmas. Choć wówczas architekci telefonii komórkowej nie planowali stworzenia czatu dla wszystkich, a raczej system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj jest niezbędnym kanałem komunikacji w życiu i biznesie.

02.12.2023 | przeczytano: 744 razy
Reforma unijnego rynku cyfrowego coraz bliżej

Akt o usługach cyfrowych (DSA) i akt o rynkach cyfrowych (DMA), czyli dwa filary unijnej reformy internetu, mają ukrócić dominację cyfrowych gigantów i zapewnić transparentność ich działania, zwiększyć ochronę użytkowników i stworzyć bardziej konkurencyjne, sprawiedliwe warunki funkcjonowania na rynku cyfrowym. Przyczynią się też do bardziej efektywnej walki z dezinformacją i fake newsami. – Wejście w życie tych przepisów zostało podzielone, a cyfrowi giganci są zobligowani do stosowania nowego pakietu regulacyjnego już od pierwszej połowy 2023 roku. Natomiast pozostali użytkownicy oraz uczestnicy rynku internetowego będą zobligowani do dostosowania swojej działalności od 2024 roku – mówi radca prawny Marta Olczak-Klimek.

05.05.2023 | przeczytano: 662 razy
Žatecký zmienia opakowania i po raz pierwszy startuje z loterią promocyjną

„Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” – to pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Na miłośników piwa z wybornym czeskim chmielem czekają aż 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł i wiele innych atrakcyjnych nagród. Wystarczy kupić dowolne piwo Žatecký i pomiędzy 1 kwietnia a 31 lipca zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej loterii zatecky.pl albo za pośrednictwem aplikacji Messenger.

30.03.2023 | przeczytano: 1445 razy

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i pracuje nad silnikami dla francuskiego, włoskiego i ukraińskiego. Rozwinęła też możliwość integracji botów z innymi platformami - m.in. Facebookiem, Messengerem i WhatsAppem.

30.01.2023 | przeczytano: 513 razy
Mistrzowie Energii - nowa kampania Fundacji Czyste Powietrze, NASK i Meta

Temat dostaw energii i jej oszczędzania stał się w mijającym roku głównym trendem debaty publicznej i wyszukiwań internetowych. W jaki sposób włączyć oszczędzanie energii w swoją codzienność? Na to pytanie odpowiadają w kampanii Mistrzowie Energii jej ambasadorzy, wybitni polscy sportowcy: Natalia Partyka, Adam Małysz oraz Tomasz Majewski. Ogólnopolska akcja ma wzbudzić społeczną dyskusję na temat klimatu, ekologii i środowiska. Za przygotowanie kampanii odpowiada Fundacja Czyste Powietrze we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK oraz Meta, czyli spółka zrzeszająca w swoim portfolio czołowe media społecznościowe i komunikatory, jak Facebook, Instagram, Messenger czy WhatsApp.

16.12.2022 | przeczytano: 542 razy

Najnowsza kampania edukacyjna Santander Bank Polska, promująca zasady cyberbezpieczeństwa, zdobyła aż trzy statuetki podczas „Złotych Spinaczy” – najważniejszego konkursu PR w Polsce.

09.12.2022 | przeczytano: 861 razy

Osoby 60+ to grupa wiekowa, która w zdecydowanej większości jest za pan brat z nowymi technologiami i potrafi korzystać z dobrodziejstw jakie oferują, tak aby ułatwić swoje codzienne życie - komunikują się z bliskimi, sprawdzą wiadomości, interesujące ich treści, robią zakupy online. 14 listopada obchodzimy Ogólnopolski Dzień Seniora i z tej okazji warto przyjrzeć się temu, w jaki sposób możemy nauczyć swoich bliskich seniorów robić bezpiecznie zakupy w sieci lub zrobić to dla nich ułatwiając codzienne funkcjonowanie.

10.11.2022 | przeczytano: 402 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 204)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764