logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Messi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
Wybory polskim Superbowl? Politycy wydadzą miliony na reklamę

SuperBowl – święto sportu, ale też i popkultury oraz komercji. Na 30-sekundowy spot marki są w stanie wydać 7 milionów dolarów, ale “zapłoną” też billboardy. Filmiki obiegną cały świat dzięki internetowi, więc marki już dziś liczą zyski. O wydarzenie rangi SuperBowl w Polsce trudno, ale krajowi reklamodawcy są spokojni. Ich czas w 2024 roku nadejdzie, a żniwa zapewnią im politycy.

13.02.2024 | przeczytano: 1418 razy
Adidas mierzy się z presją w sporcie w nowej kampanii

W swojej najnowszej kampanii adidas łączy największe postacie ze świata sportu i pokazuje, że zarówno zawodowcy, jak i amatorzy mogą zapanować nad presją i czerpać radość oraz satysfakcję z uprawiania sportu.

12.02.2024 | przeczytano: 389 razy

Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

29.11.2023 | przeczytano: 792 razy
Leo Messi z wizytą w reklamie Lay's

Dzięki chipsom Lay’s oglądanie meczów jest lepsze. A co byście powiedzieli na wspólne kibicowanie z przyjaciółmi i siedmiokrotnym zdobywca Złotej Piłki, Lionelem Messim? Czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA i Mistrz Świata FIFA 2022 wynosi platformę komunikacyjną marki „No Lay’s, No Game” („Nie ma meczu bez chipsów Lay's”) na zupełnie nowy poziom występując w nowej pełnej wrażeń i ekscytującej reklamie pod tytułem „Messi Visits” („Wizyta Messiego”) i pojawiając się na limitowanej edycji opakowania chipsów Lay’s, która towarzyszy tej kampanii celebrującej Ligę Mistrzów.

10.03.2023 | przeczytano: 2162 razy

Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema dipami wliczonymi w cenę burgera - aioli, Latin chilli i ulubionym sosem Messiego chimichurri. Dipy doskonale komponują się z burgerem i gorącymi frytkami, dopełniając niezrównane wrażenia smakowe.

25.11.2022 | przeczytano: 473 razy
Messi ambasadorem gry Pubg Mobile

Twórcy gry mobilnej typu battle royale, PUBG Mobile, ogłosili współpracę z jednym z najlepszych piłkarzy świata, Argentyńczykiem Lionelem Messim. W ramach wspólnych działań w grze pojawią się liczne futbolowe dodatki, a polscy kibice będą mogli wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

21.11.2022 | przeczytano: 319 razy
PZU kontynuuje współpracę ze Stalą Mielec

PZU dalej będzie wspierał FKS Stal Mielec. Po roku współpracy z podkarpackim klubem, PZU zdecydował o jej kontynuacji. Przez najbliższy rok PZU będzie sponsorem FKS Stal Mielec i partnerem Akademii Piłkarskiej Stal Mielec. Ponadto Dobra Drużyna PZU zyskuje nowego ambasadora - Leandro Messiasa Dos Santosa, popularnego zawodnika z mieleckiej kadry.

29.07.2022 | przeczytano: 589 razy
Hisense rusza z kampanią spotową z udziałem gwiazd Paris Saint-Germain

Hisense, marka urządzeń AGD i TV oraz klub Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy sponsorskiej. W kwietniu Hisense rusza na rynku europejskim z kampanią spotową w social mediach z udziałem Leo Messiego, Ángela Di Maríi i Presnela Kimpemba, Marquinhosa i Idrissy Gueye’a.

21.04.2022 | przeczytano: 847 razy
Paris Saint-Germain i Accor rozgrywają mecz bez ograniczeń - nowa kampania ALL – Accor Live Limitless

Accor, wiodąca światowa grupa hotelarska, startuje z nową kampanią marketingową. W ramach ALL – Accor Live Limitless, grupa odwróciła piłkarskie zasady. Tym razem to zawodnicy Paris Saint-Germain wręczyli sędziemu żółtą kartkę, którą była złota karta ALL pozwalająca odkryć doświadczenia płynące z unikatowego programu lojalnościowego. Do akcji dołączyli znani gracze, a swoją obecnością zaszczycił ich legendarny piłkarz Ronaldinho. Drużyny rozegrały na stadionie Parc des Princes w Paryżu wyjątkowy mecz „bez ograniczeń”.

21.02.2022 | przeczytano: 791 razy
Rok w wyszukiwarce Google

W tym roku internauci i internautki z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia Google - Rok w wyszukiwarce. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial z Korei - Squid Game. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie - w Polsce zajęła szóste miejsce, na liście globalnej dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią COVID-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.

08.12.2021 | przeczytano: 624 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764