logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 364
Trendy bożonarodzeniowe w branży opakowaniowej

Okres świąteczny to czas, gdy opakowania stają się nie tylko nośnikiem informacji o towarach, lecz również oddzielnymi produktami a nawet do pewnego stopnia prezentami, które mają zbliżyć Klientów do atmosfery Bożego Narodzenia. Karton jako wszechstronny materiał zajmuje szczególne miejsce w projektowaniu opakowań, umożliwiając zastosowanie innowacyjnych i eleganckich technik zdobienia, szczególnie dla marek premium chociażby kosmetyków i słodyczy. Warto zauważyć, że wizerunki świąteczne na opakowaniach kartonowych podlegają trendom, zmieniającym się w zależności od aktualnych preferencji konsumentów, kierunków designu oraz ogólnych tendencji w branży opakowaniowej. Jak przyznaje Daniel Stosik, Dyrektor Przygotowania Produkcji w Grupie Akomex, obecnie zauważalny jest trend zmierzający ku prostocie i minimalizmowi będącymi wyrazem ponadczasowej elegancji.

30.11.2023 | przeczytano: 167 razy
Value Media ze świąteczną kampanią dla Halfprice

Jak przygotować idealne święta? Na to pytanie odpowiada ogólnopolska omnichannelowa kampania świąteczna marki HalfPrice, której twarzą została aktorka Julia Kamińska. Po raz pierwszy reklama marki pojawi się także w TV. Za strategię i planowanie kampanii oraz za zakup mediów w TV, VOD oraz kinie odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One). Działania w zakresie online, radio, prasa, OOH oraz DOOH realizowane są przez HalfPrice. 

29.11.2023 | przeczytano: 316 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rynek reklamy wzrósł po trzech kwartałach 2023

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 roku blisko 8,3 mld zł i była wyższa o 7,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

25.11.2023 | przeczytano: 361 razy
Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu  pod egidą IAA Polska

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Kluczowe podmioty zaangażowane biznesowo w tym obszarze wspólnie wypracują zestaw podstawowych zasad umożliwiających zrównoważony, etyczny i bezpieczny rozwój tej części rynku komunikacji marketingowej w Polsce. Na zaproszenie odpowiedziały już pozytywnie m. in. YouTube, Meta, Tik Tok, Lifetube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis.

24.11.2023 | przeczytano: 345 razy (komentarzy: 17)
Agnieszka Kosik obejmuje stanowisko w Brainlabs

Agnieszka Kosik, była Head of Poland w Meta i wieloletnia CEO MediaCom Warszawa, będzie odpowiedzialna za rozwój agencji na rynku polskim.

20.11.2023 | przeczytano: 199 razy

Podczas targów Formnext, najważniejszej na świecie imprezy poświęconej produkcji addytywnej, firma HP zademonstrowała swoje silne zaangażowanie w zrównoważoną produkcję, w tym nowe materiały, narzędzia, innowacje i rozszerzone możliwości oprogramowania, aby przyspieszyć proces wdrażania oraz skalowania druku 3D z polimerów i metali. HP podkreśla również współpracę z wiodącymi w branży partnerami i klientami, w tym BMW, Decathlon, INDO-MIM i innymi.

15.11.2023 | przeczytano: 231 razy

Nie marzą o zostaniu w przyszłości strażakami albo weterynarzami. Nie w głowie im kariery muzyków rockowych, bo teraz prawdziwymi gwiazdami są internetowi celebryci. Dzisiaj dzieci chcą zostać influencerami.

14.11.2023 | przeczytano: 345 razy (komentarzy: 5)
Meta i zakaz spersonalizowanych reklam, a działalność agencji

Jak powszechnie wiadomo, zgodnie z unijnymi przepisy dotyczącymi ochrony prawa do prywatności Meta ma zaprzestać wyświetlania reklam opartych na wynikach śledzenia zachowań użytkowników w internecie. Taką decyzję, będącą następstwem wniosku norweskiego urzędu ochrony danych, ogłoszono 1 listopada 2023 roku. Jak wpłynie to na działalność agencji marketingowych?

10.11.2023 | przeczytano: 514 razy (komentarzy: 31)

2 listopada Iwona Siejka dołączyła do zespołu e-Commerce „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), gdzie na stanowisku Subscription Growth Managera będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych subskrybentów cyfrowych „Rzeczpospolitej” oraz rozwój oferty.

07.11.2023 | przeczytano: 240 razy
Mint Media z kampanią Dnia Edukacji Finansowej Fundacji GPW

Agencja Mint Media wygrała przetarg i zrealizowała kampanię promującą 3. edycję Dnia Edukacji Finansowej, w której wzięło udział stacjonarnie i online ponad 1800 uczestników.

30.10.2023 | przeczytano: 413 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 364)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764