logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 466
Kampania Cheetos na Spotify

Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo. Firmy współpracowały już wcześniej w zakresie komunikacji na platformie Spotify, jednak dla innych brandów tego marketera (Pepsi, Mirinda, Rockstar, Lipton Ice), natomiast Cheetos debiutuje w tym kanale. Kampania „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos na Spotify potrwa do końca października, jest częścią szerzej zakrojonych działań, obejmujących również m.in., telewizję, YouTube, TikTok i Meta. Za planowanie mediów odpowiada Zenith.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 164 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Polscy sprzedawcy coraz częściej wychodzą poza granice kraju, kierując swoją ofertę na zagraniczne rynki. W dobie globalizacji oraz rosnącej popularności e-commerce, cross-border stało się dla wielu firm naturalnym krokiem rozwoju. Jednak nawet najlepsze produkty i konkurencyjne ceny nie zagwarantują sukcesu, jeśli strategie marketingowe nie zostaną odpowiednio dostosowane do lokalnych uwarunkowań. Rynki inne niż Polska mają różne od naszych preferencje zakupowe, które wymagają zindywidualizowanego podejścia marketingowego. Co działa w Polsce, może być zupełnie nieskuteczne u naszych zachodnich lub południowych sąsiadów.

03.10.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 127 razy
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen

Kohersen nawiązał współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.

01.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 243 razy
Europejska jakość w kampanii Seat

Europejski rynek motoryzacyjny wkracza w nową erę, stawiając przed producentami nowe wyzwania. W obliczu tych zmian, SEAT umacnia swoją pozycję jako synonim europejskiej jakości i niezawodności, oferując klientom swoje samochody w przystępnych cenach. Marka prezentuje ofertę i szeroko zakrojoną kampanię, która ma przypomnieć konsumentom o wartości europejskiego rzemiosła motoryzacyjnego. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, hiszpański producent w kampanii podkreśla swoją europejską tożsamość, wysoką jakość i wieloletnie doświadczenie firmy z siedzibą w Martorell.

23.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 283 razy
Metamorfoza wnętrz w biurowcu Prime

Zarządzany przez HIH Real Estate biurowiec PRIME przejdzie modernizację. Właściciel zapowiada zmiany w częściach wspólnych budynku m.in. w lobby i na ogólnodostępnym tarasie. Nowa odsłona architektury wnętrz to część projektu modernizacji, którego integralną częścią będzie wprowadzenie szeregu usprawnień zapewniających najwyższą efektywność energetyczną biurowca i komfort użytkowania. Planowane zmiany standardów w obiekcie potwierdzą certyfikaty w systemach BREEAM, WiredScore i SmartScore. 

22.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 261 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada

Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i świadomości obu linii (YSL MYSLF i Prada Paradoxe) wśród konsumentów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker Polska.

19.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 335 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
ONE House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit

Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tysięcy złotych.

17.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 276 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam

DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom ich brandu.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 312 razy
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno

Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa OOH/DOOH – po raz pierwszy w Polsce przeprowadzone zostaną testy, mające na celu pomiar jak DOOH dobudowuje zasięg do TV i digitalu. Kampania mediowa #PrawdziwePiekno lokalnie wspiera globalną kampanię Dove „The Code”.

10.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 298 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku

Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.

07.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 358 razy
1 2 3
Strona 1/47 (artykułów: 466)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764