logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metlife: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

Grupa NN, po uzyskaniu zgody Komisji Nadzoru Finansowego, rozpoczęła integrację ze spółkami MetLife w Polsce. W związku z tym, od 1 sierpnia 2022 roku MetLife TUnŻiR S.A. przyjęło nazwę NNLife TUnŻiR S.A. i będzie działać pod logo Nationale-Nederlanden. Po fuzji prawnej, która planowana jest na styczeń 2023 r., spółka połączy się z Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Z kolei MetLife TFI S.A. zmieniło nazwę na Nationale-Nederlanden TFI S.A.

16.09.2022 | przeczytano: 309 razy

Polacy nie mają świadomości, czego powinni oczekiwać od doradcy ubezpieczeniowego przy wyborze ubezpieczenia na życie – wynika z badania MetLife, przeprowadzonego w ramach startującej właśnie kampanii „Dobry agent. Dobry doradca”. Jedynie co czwarty ankietowany oczekuje, że agent zainteresuje się jego sytuacją osobistą. Tymczasem to, na jakim etapie życia obecnie jesteśmy, zarówno zawodowo, jak i prywatnie – jest kluczowe przy wyborze najlepiej dopasowanej oferty. „Dobry agent. Dobry doradca” ma uświadomić, jak ważna jest rola doradców oraz jak rozpoznać takiego, który pomoże nam dobrze zadbać o bezpieczeństwo finansowe.

03.03.2020 | przeczytano: 315 razy

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.

17.02.2020 | przeczytano: 372 razy
Metlife prowadzi rekrutację. Kampanię wspiera OBTK

Znalezienie odpowiednich pracowników to wyzwanie, przed którym staje większość przedsiębiorców. Pracodawca powinien dopasować się do przyzwyczajeń potencjalnych kandydatów – być tam, gdzie oni. Gdzie zatem efektywnie szukać i jak powinna wyglądać rekrutacja? On Board Think Kong prowadzi kampanię rekrutacyjną dla MetLife w mediach społecznościowych.

21.01.2020 | przeczytano: 580 razy

„Zmieniaj na lepsze z MetLife" to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie rekrutacji do sieci sprzedaży agencyjnej MetLife.

14.10.2019 | przeczytano: 342 razy
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander Omelyashko, który będzie pełnił funkcję International Project Managera.

17.07.2019 | przeczytano: 823 razy

On Board Think Kong odpowiada za komunikację Metlife w mediach społecznościowych.

21.02.2019 | przeczytano: 272 razy

Od kwietnia 2018 MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji współpracuje z agencją All4affiliate w zakresie kompleksowych działań performance marketingu. Głównym celem działań jest pozyskiwanie kontaktów do osób zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową.

22.08.2018 | przeczytano: 677 razy
Kampania „Przyszłość osobista” i nowe logo Metlife

MetLife startuje z kampanią „Przyszłość osobista”. Promować będzie ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+, unikatowe rozwiązanie dla osób, które chcą odkładać oszczędności na przyszłą emeryturę bez ponoszenia ryzyka inwestycyjnego.

23.10.2017 | przeczytano: 1855 razy
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do Lubię to - linked by Isobar

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska.

03.03.2017 | przeczytano: 512 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764