logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 289
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”

W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  

12.04.2024 | przeczytano: 233 razy
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia

Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.

18.03.2024 | przeczytano: 283 razy
TVN Milionerzy – kolejny kanał nowej generacji w Playerze

Popularność kanałów nowej generacji, które zasiliły streamingowe portfolio TVN Warner Bros. Discovery przeszła najśmielsze oczekiwania. Nic więc dziwnego, że oferta wkrótce powiększy się o kolejne pozycje. Najnowsza – TVN Milionerzy – zadebiutuje w Playerze już w piątek 15 marca. Rozpoczynamy grę o milion, która toczy się w każdym miejscu i o każdej porze!

15.03.2024 | przeczytano: 233 razy
Rowery publiczne - ekologiczny nośnik reklamy

Największy w Polsce i trzeci pod względem wielkości w Europie system wypożyczalni rowerów publicznych od 25 lutego br. jest już dostępny dla mieszkańców ośmiu miast wchodzących w skład Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. – Tym, co odróżnia Metrorower od innych tego typu systemów, jest jego pełna integracja z transportem publicznym. Jako element Transportu GZM Metrorower pojawił się w już w taryfie, co jest jak na razie jedynym takim rozwiązaniem w Polsce – mówi Tomasz Wojtkiewicz z Nextbike Polska. Rowery w systemach sharingowych cieszą się rosnącą popularnością i mogą stanowić odpowiedź na bolączki transportowe wielu polskich miast.

10.03.2024 | przeczytano: 383 razy
Nowy zarząd spółki Gazeta.pl

Zarząd Grupy Agora zdecydował o składzie przyszłego zarządu spółki Gazeta.pl – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki. 

07.03.2024 | przeczytano: 263 razy
Warner Bros. Discovery rozszerza europejską ofertę

Spółka Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiła dzisiaj pozyskanie praw do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon The Grand Tour oraz Clarkson’s Farm. Nowa umowa pozwala poszerzyć ofertę programową WBD w Europie i zapewnia widzom dostęp do bardziej zróżnicowanych treści transmitowanych przez należące do koncernu sieci.

20.02.2024 | przeczytano: 315 razy
Obniżki cen i radość z urządzania domu w kampanii Ikea

IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu średnio o 19 proc. Tysiące produktów wraca do poziomu cen sprzed pandemii. Komunikacja nowych niższych cen przez IKEA to mocny start w 2024 rok. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.

16.02.2024 | przeczytano: 598 razy
Antalis ogłasza podpisanie wiążącej oferty nabycia firmy Pakella

Antalis z radością ogłasza podpisanie wiążącej oferty nabycia firmy PAKELLA, wiodącego dystrybutora opakowań na Łotwie, Litwie i w Estonii.

13.02.2024 | przeczytano: 635 razy
TVN Warner Bros. Discovery podsumowuje 2023 rok

W 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery kolejny rok z rzędu utrzymał pozycję lidera w na polskim rynku medialnym. W minionym roku grupa efektywnie wykorzystała pełen zakres swojego portfolio, obejmującego telewizję, usługi streamingowe oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało wyjątkową przewagą na rynku. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej osiągnął 24%, co zapewniło TVN WBD pierwsze miejsce w zestawieniu największych grup mediowych w Polsce.

29.01.2024 | przeczytano: 275 razy
15 nowych kanałów TVN w playerze bez opłat

Kanały nowej generacji (FAST) dostępne przez Internet rewolucjonizują branżę streamingową na całym świecie. Teraz pora na Polskę! 18 stycznia portfolio TVN Warner Bros. Discovery powiększy się aż o 15 kanałów nowej generacji od TVN, dostępnych za pośrednictwem platformy Player. To także dzień, w którym Player – najpopularniejszy i największy lokalny serwis na polskim rynku urośnie w siłę – zostanie rozbudowany o strefę bez opłat.

19.01.2024 | przeczytano: 619 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 289)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764