logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mets: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Nie prześpij okazji do rozwoju firmy – kampania Alior Banku

Alior Bank prowadzi multimedialną kampanię marketingową, która promuje kredyty na bieżącą działalność i cele inwestycyjne dla mikrofim i małych przedsiębiorstw. Bank zachęca przedsiębiorców do skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym lub Bizneskredytu bez prowizji przygotowawczej. Oferta promocyjna obowiązuje do końca czerwca.

03.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 434 razy
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”

Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.

28.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 560 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
 Wojtek Baranowski w piosence „Wróć” promuje usługę Alior Pay

W październiku 2023 r. wystartowała kampania marketingowa 360o promująca usługę Alior Pay. Alior Bank zaprosił do współpracy artystę Wojtka Baranowskiego i producenta Łukasza Dowgiałło (Luxona) oraz znanych influencerów. W ramach kampanii powstała piosenka „Wróć” oraz teledysk do niej. Poza nowym podejściem do działań marketingowych marka wykorzystuje również tradycyjne kanały komunikacji - to jedna z największych kampanii marketingowych w historii Alior Banku.

28.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 621 razy

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje refinansowanie kredytów firmowych zaciągniętych w innych bankach. Akcja jest skierowana do firm o przychodach ze sprzedaży za ostatni zakończony rok obrachunkowy nie większych niż 5 mln zł. Promocja obowiązuje do końca grudnia br.

07.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 227 razy

W Alior Banku wystartowała kampania „Kredyt ze stałą ratą”. Bank promuje w niej ofertę, która zabezpiecza klientów przed zmienną wysokością rat. To propozycja przede wszystkim dla tych osób, które w obawie przed wzrostem kosztów, wynikającym ze zmian stóp procentowych,  rezygnują z zaciągania kredytów gotówkowych.

30.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 331 razy
Groupm pierwsza w Polsce w raporcie Comvergence 2022

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer 2022”. Podsumowuje on miniony rok pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, a trzecie – Wavemaker (obie agencje należą do GroupM).

06.04.2023 | Świat mediów | przeczytano: 572 razy
Zdobywcy Grand Prix Tubądzin Design Awards 2022

Czwarta edycja konkursu Tubądzin Design Awards udowodniła, że architektura, projektowanie i sztuka wspólnie tworzą przestrzenie nie tylko funkcjonalne, ale też piękne i wpisujące się w ducha ekologii. Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, wręczono laureatom oryginalne nagrody oraz statuetki Grand Prix.

13.03.2023 | Konkursy | przeczytano: 843 razy
Samsung prezentuje nową erę w digital signage na wystawie ISE 2023

Na barcelońskiej wystawie urządzeń audio-wideo oraz integratorów systemów, Samsung przedstawił najnowsze technologie stworzone z myślą o zrównoważonej przyszłości.

09.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1527 razy

Tubądzin Design Awards to trzy etapy, które zapewniają architektom i projektantom ogromne szanse na zaistnienie w branży. Choć konkurs trwa do 30 listopada wyłoniło łącznie 10 zwycięskich prac w czterech kategoriach. Wśród zwycięzców etapowych znaleźli się uczestnicy z Polski, Bułgarii, Ukrainy, Syrii, Wietnamu czy Sri Lanki. Wyróżniono także projekt kazachstańskiej autorki.

17.10.2022 | Konkursy | przeczytano: 552 razy
Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją

Alior Bank w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami nawet przez 5 lat. W ramach kampanii w telewizji i kanałach społecznościowych będą emitowane spoty, a w Internecie będą realizowane działania wizerunkowe i sprzedażowe.

01.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 595 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764