logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowy Festiwal Reklamy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Instagram: 3 newsy z zeszłego tygodnia, których nie możesz przegapić!

Wygląda na to, że w najbliższym czasie Instagram bardzo nas zaskoczy i szykuje duże zmiany. Już niedługo w postach karuzelowych obok zdjęć zobaczymy filmy, pojawią się profile biznesowe i użytkownik będzie mógł skontaktować się z daną firmą przez Instagram! Oprócz tego rozpoczyna się ciekawy konkurs z finałem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

09.05.2016 | przeczytano: 2048 razy (komentarzy: 12)
Mslgroup ręka w rękę z Golden Drum

MSLGROUP został partnerem 22. edycji Golden Drum, jednego z największych konkursów w branży reklamowej w Europie. Celem współpracy jest promocja wydarzenia i przybliżenie hasła tegorocznej edycji festiwalu „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura” w krajach Europy Środkowo – Wschodniej oraz dotarcie do lokalnych społeczności. Golden Drum odbędzie się w dniach 13 - 16 października w Portorož w Słowenii.

14.09.2015 | przeczytano: 529 razy
Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

12 września mija termin zgłoszeń do Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.

07.09.2015 | przeczytano: 1030 razy

18 panelistów, 3 miasta, prezentacja najlepszych światowych kampanii reklamowych i PR-owych i ogromna dawka inspiracji. Już wkrótce 4. Cannes Lions Creative PR Meeting czyli spotkanie, na którym zostaną zaprezentowane kampanie reklamowe z całego świata, nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

04.10.2014 | przeczytano: 2614 razy
Tradycyjna reklama umarła - szczyt Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Europe

Nowe formy obecności reklamy w przestrzeni miejskiej, strategie komunikacji aktywnie angażujące konsumentów w marki, myślenie o sukcesie biznesowym równolegle do poczucia odpowiedzialności za otoczenie oraz samoregulacja branży – to tematy poddane dyskusji podczas bukaresztańskiego szczytu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Europe, który odbył się 26 - 28 września 2007 roku.

11.10.2007 | przeczytano: 1231 razy
Od Lenina do Putina - reklama rosyjska na Crackfilmie

Od tegorocznej edycji gościem specjalnym Crackfilmu będzie co roku wybrany zagraniczny rynek. W tym roku - rynek rosyjski. W ubiegłym tygodniu, podczas wizyty organizatorów Crackfilmu w Moskwie został przygotowany program tej sesji.

22.03.2002 | przeczytano: 845 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764