logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Bachowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Konkurs na plakat społeczny “Segreguj elektroodpady!”

Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Elektroodpadów, który przypada 14 października, RLG Systems Polska organizuje konkurs na autorski plakat społeczny promujący prawidłowe postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Zwycięzca lub zwyciężczyni otrzyma nagrodę finansową w wysokości 8000 zł. Ponadto, organizator przewidział dwie dodatkowe nagrody za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca (odpowiednio 4000 zł i 2000 zł).

01.11.2022 | przeczytano: 753 razy
Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce

NOIZZ.pl jako pierwsze wysokozasięgowe medium internetowe w Polsce zwraca uwagę na sytuację współczesnych mężczyzn w Polsce. Serwis na podstawie wyników badań zleconych agencji badawczej Kantar, informuje o kondycji polskich mężczyzn, ich oczekiwaniach i potrzebach oraz publikuje reportaż multimedialny. Twarzami kampanii są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.

04.02.2022 | przeczytano: 553 razy

Noizz.pl otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Best of Facebook za akcję #RealInfluencers. Wyniki konkursu poznaliśmy podczas Gali KTR.

27.11.2020 | przeczytano: 675 razy

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej NOIZZ.pl. Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy z końcem października. W NOIZZ nowe role obejmą też Magdalena Ignatowicz i Michał Bachowski.

16.10.2020 | przeczytano: 651 razy
Gdynia Design Days pod hasłem „Uwaga” już za nami

Wyjątkowa edycja Gdynia Design Days przeprojektowana na czas kryzysu za nami. 8 dni pełnych inspiracji, innowacyjnych idei oraz dyskusji na temat projektowania w odpowiedzi na kryzysowe czasy. Tegoroczne hasło UWAGA odmieniane było przez wszystkie przypadki i okazało się być doskonałym pretekstem do rozmowy o obecnej sytuacji.

21.07.2020 | przeczytano: 2060 razy
Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika

Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na www.guide.gdyniadesigndays.eu.

03.07.2020 | przeczytano: 848 razy

Serwis NOIZZ.PL w akcji z największymi Instagramowymi influencerami zwraca uwagę na osoby, które pracują na pierwszej linii frontu w walce z pandemią koronawirusa. W nowym cyklu redakcyjnym NOIZZ pokazuje na swoich łamach codzienność przedstawicieli wybranych grup zawodowych. Znani influncerzy natomiast udostępniają swoje konta w social mediach, by bohaterowie codzienności mogli pokazać prawdziwy dzień swojej pracy.

04.05.2020 | przeczytano: 446 razy
Komunikacja czy porozumienie? O tym dyskutowano podczas 17. edycji Okk! Design

Za nami 17. edycja OKK! design, cyklu spotkań zrzeszających architektów, projektantów, pasjonatów dobrego wzornictwa, dziennikarzy oraz najlepsze marki wnętrzarskie. Tym razem motywem przewodnim wydarzenia było hasło Komunikacja, a jako gość specjalny wystąpił wybitny językoznawca prof. Jerzy Bralczyk. Warszawskie spotkanie zainicjowane przez Olgę Kisiel-Konopkę, zgromadziło ponad 200 uczestników.

20.03.2020 | przeczytano: 640 razy
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design

Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.

28.02.2020 | przeczytano: 763 razy
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku

Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie” we Wrocławiu i Warszawie powstały dwa kolorowe murale - autorstwa dwóch znanych artystów. Elementem kampanii jest również spot, z udziałem Dawców – Oli i Kuby, którzy dali szansę na życie Brazylijce i  Amerykaninowi.

23.08.2019 | przeczytano: 784 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764