logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Figurski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Michał Figurski w zespole Radia Zet

Michał Figurski został managerem kreatywnym Radia ZET. Będzie wspierać zespół programowy m.in. w przygotowywaniu koncepcji kontentu antenowego i radiowych akcji specjalnych. Niezależnie, pozostaje współgospodarzem porannego programu „Najgorsze państwo świata” w Antyradiu.

07.10.2022 | przeczytano: 808 razy

Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia. Twarzami akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.”, która rusza w Walentynki, są: Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.

18.02.2022 | przeczytano: 594 razy

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki, jaką bliscy otaczają swoich podopiecznych. Najczęściej rolę opiekuna sprawuje najbliższa osoba pacjenta, która ze względu na ilość obowiązków, nierzadko musi ograniczyć życie towarzyskie, a nawet zrezygnować pracy. Wyjątkowa wystawa postawiona w samym centrum Warszawy stanie się miejscem symbolicznego podziękowania osobom, które swój czas, energię i życie poświęcają na opiekę nad drugim człowiekiem.

22.09.2018 | przeczytano: 527 razy
MP Power Awards: nagrody branży eventowej rozdaneZobacz fotorelację

Podczas MP Power Night – finału MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej poznaliśmy tegorocznych laureatów, nagrodzone projekty i obiekty eventowe.

15.05.2014 | przeczytano: 7992 razy (komentarzy: 1)
Eska ROCK uderza z intensywną kampanią promującą „Poranny WF”

„Wojewódzki i Figurski w dobrej formie od rana tylko w Eska ROCK” – takim hasłem Eska ROCK rozpoczęła 1 listopada multimedialną, ofensywną kampanię, promującą kultowy program stacji „Poranny WF”, prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.

08.11.2011 | przeczytano: 2620 razy

Niemal 2,2 miliona unikalnych użytkowników*, ponad 25 milionów odsłon, ponad 600 sklepów zgłaszających chęć afiliacji i pięciokrotny wzrost przychodów z tytułu opłat PCC. Marketingowe i sprzedażowe efekty kampanii reklamowej porównywarki cen Wirtualnej Polski – tanio.pl

13.12.2009 | przeczytano: 1016 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764