logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Cortez: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Lvl Up Media z Michałem Cortezem na pokładzie i rozszerzoną ofertą e-commerce

Agencja LVL UP MEDIA (Grupa Loyalty Point) kontynuuje inwestycje w kompetencje e-commerce. Michał Cortez (eMC2) jako E-commerce Business Partner będzie wspierał LVL UP w obszarze strategii i działań new business.

13.05.2020 | przeczytano: 811 razy
Isobar Commerce – globalny zespół do obsługi e-commerce

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.

25.08.2017 | przeczytano: 744 razy
Michał Cortez Ecommerce Directorem w Hypermedia

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.

20.03.2017 | przeczytano: 582 razy

Jak pozyskać i zatrzymać klienta w sieci? Jak efektywnie sprzedawać w Internecie? Czego wymagać od dostawców? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można uzyskać na konferencji „Jak zbudować e-sklep? Skuteczna sprzedaż przez internet.”  organizowanej przez e-Commerce Polska 25 czerwca 2013r w Warszawie.

22.05.2013 | przeczytano: 823 razy

Już 27 i 28 lutego w Warszawie na konferencji Ecommerce Trends 2013 wystąpią praktycy ecommerce reprezentujący wiodące  firmy  działające w branży handlu internetowego m.in. Merlin, Allegro, Praktiker, Megastore, Pizza Portal, Fly.pl, Conrad Electronic, Nokaut, dostawcy rozwiązań i usług dedykowanych właścicielom sklepów m.in.  Adobe, Google, Przelewy24, Trusted Shops, Unity Group, Divante.

11.02.2013 | przeczytano: 1111 razy

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyli dwaj nowi członkowie – Symetria i Answear.com. Obecnie w ramach IAB Polska zrzeszonych jest ponad 160 firm. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

07.07.2011 | przeczytano: 1183 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764