logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Desowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi

Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.

30.03.2023 | przeczytano: 745 razy
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem

DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.

27.05.2020 | przeczytano: 807 razy
Premierowy utwór Rak’n’Roll Music pojawił się w sieci

„Nowe plemię” Margaret to pierwszy kawałek Rak’n’Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Klip do piosenki został nagrany w formacie wertykalnym i z wykorzystaniem efektu AR, wpisując się w trendy mediów społecznościowych – głównego kanału akcji.

24.03.2020 | przeczytano: 601 razy
Ruszyła kampania 20 lat Sar Effie Poland

Z okazji 20-lecia SAR Effie Poland, przy wsparciu Saatchi & Saatchi, Prodigious oraz Starcom – spółek z Grupy Publicis – stworzył wyjątkową kampanię promującą ten jubileusz. Kampania jest o tyle niezwykła, że wykorzystuje typografię generatywną do stworzenia pierwszych na świecie logotypów wygenerowanych ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z Effie Poland.

28.06.2019 | przeczytano: 1141 razy
Urodziwa kampania Saatchi & Saatchi IS dla Carrefour

Na wiosnę genialny strateg Napoleon odkrywa swoje prawdziwe oblicze dowodząc, że teraz każdy może poczuć się pięknie. A jak każdy, to każdy. Prawdziwy mężczyzna również! Wystarczy, że skorzysta się z rabatu do 30% na certyfikowane i naturalne kosmetyki lub z rabatu minimum 20% na wszystkie pozostałe kosmetyki i produkty do pielęgnacji dla niej i dla niego, z katalogu Carrefour Uroda i Zdrowie.

01.03.2018 | przeczytano: 818 razy
Świąteczna kampania Saatchi IS dla Carrefour

Co dom to tradycja, dlatego na święta w Carrefour ma być wszystko – taki dekret ogłasza Napoleon w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej autorstwa Saatchi & Saatchi IS.

05.12.2017 | przeczytano: 762 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764