logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Imbierowicz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

12 września mija termin zgłoszeń do Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.

07.09.2015 | przeczytano: 1035 razy
Michał Imbierowicz w jury festiwalu Golden Drum

Michał Imbierowicz, executive creative director Havas Worldwide Warsaw, zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Golden Drum. Imbierowicz jest jedynym przedstawicielem Polski w tegorocznym składzie jury.

24.06.2015 | przeczytano: 700 razy
Michał Imbierowicz szefem kreacji w Havas Worldwide Warsaw

Do Havas Worldwide Warsaw dołączył Michał Imbierowicz, który na stanowisku executive creative directora przejmie zarządzanie zintegrowaną kreacją w Havas Worldwide Warsaw.

18.05.2014 | przeczytano: 1341 razy
Kampania Xerox: w maju kolor ma znaczenie

Xerox Polska rozpoczęła w maju intensywną dwutorową kampanię reklamową wspierającą produkty – Xerox Phaser 6180 oraz Xerox WorkCentre 7132. Głównym komunikatem kampanii jest kolor w biznesie.

09.05.2007 | przeczytano: 2950 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764