logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Leszczyński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Rebranding piwa Cornelius - nowe etykiety

Cornelius – marka piwa z portfolio Browaru Piotrków – wprowadza nowe etykiety na wszystkie warianty piwa Cornelius. Autorem ich projektów jest Studio Ikar. Nowe etykiety są częścią zmiany identyfikacji i wizerunku marki. Za wprowadzenie ich do komunikacji odpowiada agencja reklamowa FENO, która kontynuuje obsługę piwa Cornelius rozpoczętą po wygranym przetargu w 2021 roku – zgodnie z wypracowaną wtedy strategią komunikacji CHILL NIEJEDNO MA IMIĘ.

26.07.2022 | przeczytano: 747 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Narka napojów X Energy sponsorem Parady Wolności w Łodzi

X Energy, nowa marka napojów energetycznych polskiego producenta DRINK ID, została oficjalnym sponsorem Parady Wolności, która odbędzie się 30 lipca 2022 r. w Łodzi. X Energy wspiera komunikacyjnie reaktywację imprezy, a także współorganizuje konkurs na najlepsze przebranie podczas wydarzenia na ulicy Piotrkowskiej.

11.07.2022 | przeczytano: 964 razy
Piwo Cornelius z Browaru Piotrków to nowa marka w portfolio agencji Feno

Chill niejedno ma imię- taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji, wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu, marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.

21.03.2022 | przeczytano: 728 razy

W wyniku wygranego przetargu na stałą obsługę social media, Ancymony odpowiadają za nową strategię komunikacji na Facebooku marki Trybunał.

11.01.2022 | przeczytano: 390 razy
Valkea ma nowego Stratega

Michał Leszczyński wzmocnił Dział Strategii Valkea na stanowisku Strategy & Business Development Director. Przez ostatnie lata Michał pracował w agencjach MSLGroup oraz San Markos.

04.10.2018 | przeczytano: 662 razy
Michał Leszczyński w San Markos

Michał Leszczyński został dyrektorem strategicznym w San Markos. Przez ostatnie 2 lata pracował na tym samym stanowisku w agencji public relations MSLGROUP.

13.12.2016 | przeczytano: 566 razy

Firmy Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw wygrały przetarg marki Zelmer na całościową obsługę wizerunkowo-sprzedażowej akcji golarek elektrycznych marki Zelmer. Kampania Gładki przejazd obejmuje działania reklamowe, digital i PR. Osią komunikacji jest postać nowego ambasadora linii golarek elektrycznych Zelmer, Zbigniewa Bródki, który jako pierwszy Polak zdobył Puchar Świata w łyżwiarstwie szybkim oraz Mistrzostwo Olimpijskie na dystansie 1500m.

28.11.2014 | przeczytano: 1037 razy
Pizza Hut reklamuje ciasto Pan z agnecją Red8

Agencja Red8 Advertising przygotowała najnowszą wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wyjątkowość ciasta Pan, z którego marka słynie na całym świecie, a także w Polsce. Dzisiaj startuje odsłona telewizyjna kampanii.

17.03.2013 | przeczytano: 2018 razy

Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na przygotowanie nowej propozycji pozycjonowania dla marki Wienerberger.

13.09.2012 | przeczytano: 2000 razy
Najnowszą kampanię reklamową Pizzy Hut przygotowała Red8 Advertising

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię reklamową Pizzy Hut mającą na celu zmianę percepcji brandu przez konsumentów  i przyciągnięcie do restauracji tej marki nowych grup klientów, poprzez komunikację oferty „value”. Kampania wystartowała 11 września br. 

12.09.2012 | przeczytano: 2431 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764