logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Pawłowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Salestube wzmacnia kompetencje martech i BI

Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: Martech Consultant Michał Pawłowski, Econometric Specialist Marta Kubicz oraz BI Specialist Monika Banaszek.

22.03.2022 | przeczytano: 714 razy

Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze zmian biznesowych oraz dywersyfikacji oferty agencji. Bluerank aktywnie rekrutuje także nowych specjalistów.

13.04.2021 | przeczytano: 521 razy
Ciepłe i rodzinne święta w nowym spocie Ikea

Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa.

09.11.2017 | przeczytano: 1105 razy
Polskie firmy zaczynają dostrzegać potencjał YouTubeZobacz wideo

Spośród 500 największych polskich przedsiębiorstw 38 proc. (190) ma własny kanał w serwisie YouTube. Firmy zaczynają dostrzegać potencjał tego typu kanałów, dlatego też te zajmujące się postprodukcją coraz częściej skupiają się na dostarczaniu kontentu na potrzeby tego typu portali internetowych i społecznościowych. Internet staje się coraz potężniejszym medium, które powoli wyprzedza telewizję.

05.01.2015 | przeczytano: 695 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764