logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michael Bridge Communication: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
PR Hub zastępuje Michael Bridge Communication

PR Hub – pod taką nazwą od maja 2018 roku funkcjonuje Michael Bridge Communication. Nowo utworzony podmiot wchłonął działającą od 2015 roku agencję public relations. Firma zyskała nową identyfikację wizualną oraz całkowicie nową strukturę, którą tworzą specjaliści ds. komunikacji, eksperci i dedykowane klientom zespoły projektowe.

07.06.2018 | przeczytano: 483 razy
III edycja kampanii edukacyjnej „Lubella inspiruje i edukuje”

Już po raz trzeci Lubella inspiruje i edukuje uczniów w polskich szkołach. Tegoroczna odsłona programu edukacyjnego skierowana jest do uczniów VI-VII klas szkoły podstawowej i II-III klas gimnazjum. W ramach  akcji uczestnicy poznają zasady prawidłowego żywienia oraz rolę produktów zbożowych w codziennie diecie. Materiały programu przygotowane zostały w oparciu o metodę uczenia się poprzez doświadczenie.

24.11.2017 | przeczytano: 613 razy

Już po raz IX „Akademia Bezpiecznego Puchatka” edukuje uczniów klas I szkół podstawowych oraz wspiera w działaniach edukacyjnych rodziców i nauczycieli. Ten społeczny program pomaga uczyć dzieci bezpiecznego zachowania w nowych dla nich sytuacjach – w szkole, w domu, a także w cyberprzestrzeni. Program został także wzbogacony o elementy pierwszej pomocy, aby dzieci potrafiły zidentyfikować potencjalne zagrożenia oraz wiedziały jak w takich sytuacjach sobie radzić.

24.10.2017 | przeczytano: 375 razy

Prudential Polska przeprowadziła kampanię produktu emerytalnego. W ramach kampanii „Młodzi Bogowie” Prudential wykorzystał skuteczną technologię reklamową – programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Kampania znakomicie wykorzystała potencjał programmatic i osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.

14.09.2017 | przeczytano: 636 razy
Michael Bridge Communication wypromuje XIII Międzynarodowy Kongres Promocji Warzyw i Owoców

Agencja Michael Bridge Communication będzie odpowiadać za działania komunikacyjne XIII Międzynarodowego Kongresu Promocji Warzyw i Owoców, którego celem jest propagowanie idei „5 porcji” związanej z rolą owoców, warzyw i ich przetworów, w tym soków w żywieniu człowieka, a także właściwej polityki prozdrowotnej.

19.07.2017 | przeczytano: 626 razy

Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencja powiększyła także swoje portfolio o nową markę – ketchupy Kotlin.

23.03.2017 | przeczytano: 349 razy

Agencja Michael Bridge Communication będzie odpowiedzialna za realizację działań PR dla lidera w branży makaronów w Polsce. W ramach współpracy agencja poprowadzi aktywności dla flagowych produktów Lubelli – makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.

17.03.2017 | przeczytano: 396 razy
Foodcare zapłaci kolejne odszkodowanie na rzecz Dariusza Tiger Michalczewskiego

Sąd Okręgowy w Krakowie wydał wyrok, w którym zobowiązał FoodCare do zapłaty Dariuszowi Tiger Michalczewskiemu wysokiego odszkodowania w wysokości około 2,5 miliona zł za bezprawne korzystanie przez tę firmę z oznaczenia Tiger po rozwiązaniu umowy licencyjnej  tj. od października 2010 r.

13.10.2016 | przeczytano: 825 razy
VIII edycja kampanii „Akademia Bezpiecznego Puchatka”

We wrześniu ruszyła VIII już edycja edukacyjnego programu „Akademia Bezpiecznego Puchatka”, skierowanego do uczniów klas I szkół podstawowych, a także ich rodziców i nauczycieli. Ma on na celu edukowanie dzieci w zakresie właściwych postaw związanych z bezpiecznym zachowaniem w szkole, w domu, na drodze, a także w czasie wypoczynku, czy korzystania z Internetu.

03.10.2016 | przeczytano: 510 razy

Kampania Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness. to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw i owoców w codziennej diecie. Działania informacyjno-edukacyjne prowadzone są na 14 rynkach Unii Europejskiej, w tym w Polsce.

07.09.2016 | przeczytano: 519 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764