logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michelin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia

Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.

18.03.2024 | przeczytano: 307 razy
Justyna Rusinowska na czele client service agencji Altavia

Do zespołu agencji Altavia dołączyła Justyna Rusinowska. Jako Account Director kieruje zespołem obsługi klienta. Współodpowiada również za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji.

11.03.2024 | przeczytano: 306 razy
Wiosenna ramówka Telewizji WP

Wiosną w Telewizji WP pojawią się znani i lubiani „Policjanci z sąsiedztwa”, obfitujący we wnętrzarskie inspiracje „Nowy aranż z Olą Ziarek”, a także pełen humoru i ironii 13. sezon „Mistrzów Kabaretu”. Nie zabraknie również wiosennego powiewu świeżości. Na widzów czekają smakowite wyprawy z Philem Rosenthalem, a także kolejny sezon serialu „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”.

25.02.2024 | przeczytano: 533 razy
Trzecia edycja kampanii Were Next? Kreatorzy Zmian

Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob Buczyński, Ada Sokół i Andrea Camastra. Marka Glenfiddich w ramach kampanii po raz kolejny oddała się w ręce artystów. Owoce tych działań można oglądać na stronie www.where-next.pl. 

01.11.2023 | przeczytano: 444 razy
Dawid Szczepaniak, Piotr Osiński i Joanna Sroka w jury konkursu KTR

Dawid Szczepaniak będzie przewodniczącym jury kategorii Entertainment tegorocznego konkursu KTR. Piotr Osiński zasiądzie w jury kategorii Technology, a Joanna Sroka w jury kategorii Communication.

24.07.2023 | przeczytano: 1004 razy

63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez automatyzacji. Stąd, nie dziwi fakt, że tego typu rozwiązania zostały zaimplementowane w 2022 roku w Polsce aż 400 proc. częściej niż rok wcześniej.

31.01.2023 | przeczytano: 1289 razy

Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.

26.01.2023 | przeczytano: 1258 razy
Stora Enso dostawcą materiałów do wykończenia wnętrz szwedzkiej restauracji Enjoy Bazaar

Stora Enso podjęła współpracę z właścicielami restauracji Enjoy Bazaar w Sztokholmie w zakresie wyposażenia jej wnętrza w proekologiczne, bazujące na drewnie rozwiązania. Znajdujące się w niej krzesła, wydrukowane w technologii 3D, składają się w 50% z sieci rybackich, pochodzących z odzysku i w 50% z włókien drzewnych, dostarczonych ze szwedzkich tartaków należących do Stora Enso. W efekcie, jej wnętrze, jest połączeniem unikalnego i innowacyjnego designu z praktycznym wdrożeniem zasad zrównoważonego rozwoju.

22.12.2022 | przeczytano: 826 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.

27.05.2022 | przeczytano: 1446 razy

W obecnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, niezwykle ważne jest śledzenie trendów i wcielanie ich w życie. Modyfikacjom niewątpliwie uległ dobór kanałów komunikacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa obecnie digitalizacja. Do grona marek, sięgających po śmiałe i nowoczesne rozwiązania, bez wątpienia należy Michelin Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Michelin - jednego z największych na świecie producentów opon.

04.04.2022 | przeczytano: 446 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764