logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Sadowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum

26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek wieczorem  w hotelu Slovenija w Portorožu.

18.10.2019 | przeczytano: 164 razy
Nowi creative directorzy w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  

19.09.2019 | przeczytano: 314 razy
Kampania OLX: „Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem”

Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.

11.09.2019 | przeczytano: 281 razy
Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski członkami Jury Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT oraz WHY. Każda kategoria ma dedykowane jedenastoosobowe Jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski będzie oceniał prace z kategorii WHAT, a Mikołaj Sadowski - prace z kategorii WHY. 

09.08.2019 | przeczytano: 316 razy
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.

19.07.2019 | przeczytano: 410 razy
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum pod patronatem Signs.pl

26. międzynarodowy festiwal Golden Drum po raz kolejny organizowany jest w nadmorskim mieście Portorož w Słowenii. W dniach 17-18 października 2019 hotel Slovenija gościć będzie przyjaciół Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 Change”. Podobnie jak w roku ubiegłym, wydarzenie odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl.

14.06.2019 | przeczytano: 630 razy
Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

16.05.2019 | przeczytano: 172 razy
OLX z kampanią „Tu znajdziesz usługi”

Trzydziestosekundowy spot z przymrużeniem oka, ale też z oczywistym przekazem skierowanym do odbiorców: na OLX są usługi. Popularny serwis ogłoszeniowy wystartował z kolejną kampanią.

02.04.2019 | przeczytano: 339 razy
Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyło pięć nowych osób - m.in. seniorski team - Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański.

17.12.2018 | przeczytano: 445 razy
Okrągły jubileusz F25

7 grudnia dom produkcyjny F25 obchodzi 10 – lecie działalności. Z tej okazji stworzono nowe logo i identyfikację wizualną. Odświeżono cały logotyp - m.in. zrezygnowano z przedstawienia nazwy firmy w kole, zachowując dotychczasową kolorystykę.

06.12.2018 | przeczytano: 367 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764