logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Czekolada Milka darkmilk ze wsparciem 360 stopni

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

07.06.2019 | przeczytano: 338 razy
Kamila Kończak dołącza do zespołu strategicznego Big Picture

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, poszerza zespół komunikacji brandowej. Do teamu agencji dołączy Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą PR, jako konsultant największych marek fashion i life-style. Kamila, na stanowisku Senior Consultanta, dołącza do zespołu kierowanego przez Helenę Korniejew, odpowiedzialnego za komunikację topowych marek takich jak Martini, Nespresso, Milka czy Coca-Cola.

10.04.2019 | przeczytano: 235 razy
IAB ogłasza pierwszych prelegentów Interact 2019

Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

05.04.2019 | przeczytano: 389 razy
Mondelez ruszył z kampanią ciastek Milka Choco Brownie

Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.

28.03.2019 | przeczytano: 427 razy
Loteria konsumencka w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania m.in. voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.

21.02.2019 | przeczytano: 520 razy
Nowe kaski dla młodych skoczków od Milki

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.

18.02.2019 | przeczytano: 198 razy
„Skocz po Milka do Tesco” - konkurs konsumencki

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki wypełnione słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco.

08.02.2019 | przeczytano: 392 razy
Milka. Sercem z Naszymi” – nowa kampania Milka

Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”! Od teraz radość ze wspólnego kibicowania jest jeszcze większa.

08.01.2019 | przeczytano: 182 razy
Konkurs konsumencki w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.

03.01.2019 | przeczytano: 407 razy
Milka nowym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich

Milka od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom. W Polsce, gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar. Dlatego ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków - Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu, naszych przyszłych mistrzów.

19.11.2018 | przeczytano: 169 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764