logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 97
Natural Brands z kampanię dla marki Nuja

Spółka Natural Brands rozpoczęła dziś nową kampanię dla marki NUJA. „BANG! It’s #NUJAGANG” to hasło kampanii, a działania zaplanowano głównie w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.

25.10.2023 | przeczytano: 234 razy
Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

Milka wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.

06.09.2023 | przeczytano: 476 razy

To dla nas zaszczyt i przyjemność powitać Catalina Dobrego, dyrektora współzarządzającego i kreatywnego McCann Worldgroup Romania, a także regionalnego dyrektor kreatywnego McCann w regionie CEE, w gronie członków Galerii Sław Festiwalu Golden Drum, składającą się ze staranie wyselekcjonowanej grupy wizjonerów i marzycieli, którzy z pasją i odwagą pracowali na rzecz rozwoju branży kreatywnej i jej wpływu na inne sektory.

26.05.2023 | przeczytano: 486 razy

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast.

Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

22.05.2023 | przeczytano: 423 razy
Kinder z największymi wydatkami na reklamę w pierwszym kw. 2023

Producenci słodyczy lokują ogromne kwoty w reklamy swoich produktów. W pierwszym kwartale bieżącego roku marka Kinder, z portfolio Grupy Ferrero, zdominowała rynek reklamy słodyczy. Najczęściej reklamowanymi słodyczami były batony, dla których odnotowano aż 298 emisji dziennie. Największe budżety przeznaczono na reklamy batonów Kinder, Snickers, Twix oraz ETI Dare. Analiza pokazuje, że producentom zależy przede wszystkim na reklamach telewizyjnych.

16.05.2023 | przeczytano: 615 razy
Więcej delikatności na miejskie niedogodności w kampanii Milka

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

11.05.2023 | przeczytano: 573 razy
Agencja Ancymony wzmacnia struktury

Do agencji Ancymony dołączyły 4 nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach business development, digital i client service: Fabian Lic, Joanna Jastrzębska, Izabela Wysocka i Justyna Słowikowska.  

12.04.2023 | przeczytano: 756 razy
Izabela Budnik awansuje w agencji Big Picture

Nową funkcję Izabela Budnik objęła wraz z początkiem lutego b.r. W ramach powierzonych obowiązków, kontynuować będzie swoją pracę dla kluczowych klientów Big Picture z obszaru FMCG m.in. Mondelez Polska (Milka, Oreo, San itd.) oraz marek wrażliwych z portfolio William Grants & Sons (Balvenie, Glenfiddich, Grants itd.).

23.02.2023 | przeczytano: 829 razy
Nowa Brand Marketing Director na region REEMEA w Grupie LEGO

Od 1 stycznia stanowisko Brand Marketing Director w Grupie LEGO na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka. Od 2019 roku pełniła funkcję Marketing Director na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie. Beata Kucejko-Pełka będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.

11.01.2023 | przeczytano: 672 razy

Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a także działania niestandardowe odpowiada agencja mediowa Mindshare.

21.12.2022 | przeczytano: 355 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 97)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764