logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 99
Ogilvy Polska z kampanią dla marki Nussbeisser

Nussbeisser i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”. To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz  obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo). Kampania „Chrupnij Życie” ruszyła 18 marca br. i obejmuje działania TVC, digital oraz social media i materiały POSM.

22.03.2024 | przeczytano: 375 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  

31.01.2024 | przeczytano: 534 razy
Natural Brands z kampanię dla marki Nuja

Spółka Natural Brands rozpoczęła dziś nową kampanię dla marki NUJA. „BANG! It’s #NUJAGANG” to hasło kampanii, a działania zaplanowano głównie w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.

25.10.2023 | przeczytano: 319 razy
Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

Milka wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.

06.09.2023 | przeczytano: 763 razy

To dla nas zaszczyt i przyjemność powitać Catalina Dobrego, dyrektora współzarządzającego i kreatywnego McCann Worldgroup Romania, a także regionalnego dyrektor kreatywnego McCann w regionie CEE, w gronie członków Galerii Sław Festiwalu Golden Drum, składającą się ze staranie wyselekcjonowanej grupy wizjonerów i marzycieli, którzy z pasją i odwagą pracowali na rzecz rozwoju branży kreatywnej i jej wpływu na inne sektory.

26.05.2023 | przeczytano: 715 razy

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast.

Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

22.05.2023 | przeczytano: 500 razy
Kinder z największymi wydatkami na reklamę w pierwszym kw. 2023

Producenci słodyczy lokują ogromne kwoty w reklamy swoich produktów. W pierwszym kwartale bieżącego roku marka Kinder, z portfolio Grupy Ferrero, zdominowała rynek reklamy słodyczy. Najczęściej reklamowanymi słodyczami były batony, dla których odnotowano aż 298 emisji dziennie. Największe budżety przeznaczono na reklamy batonów Kinder, Snickers, Twix oraz ETI Dare. Analiza pokazuje, że producentom zależy przede wszystkim na reklamach telewizyjnych.

16.05.2023 | przeczytano: 912 razy
Więcej delikatności na miejskie niedogodności w kampanii Milka

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

11.05.2023 | przeczytano: 727 razy
Agencja Ancymony wzmacnia struktury

Do agencji Ancymony dołączyły 4 nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach business development, digital i client service: Fabian Lic, Joanna Jastrzębska, Izabela Wysocka i Justyna Słowikowska.  

12.04.2023 | przeczytano: 1073 razy
Izabela Budnik awansuje w agencji Big Picture

Nową funkcję Izabela Budnik objęła wraz z początkiem lutego b.r. W ramach powierzonych obowiązków, kontynuować będzie swoją pracę dla kluczowych klientów Big Picture z obszaru FMCG m.in. Mondelez Polska (Milka, Oreo, San itd.) oraz marek wrażliwych z portfolio William Grants & Sons (Balvenie, Glenfiddich, Grants itd.).

23.02.2023 | przeczytano: 954 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 99)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764