logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Millward Brown: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 148

Instytut Badań Outdooru przeprowadził kolejną aktualizację wyników badania Outdoor Track. W ramach nowego Release’u (wersji danych) uwzględniono 1189 nowych powierzchni operatorów zrzeszonych w IBO: AMS, Clear Channel Poland oraz Stroer Media.

15.09.2022 | przeczytano: 334 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”.

11.01.2021 | przeczytano: 520 razy

Firma Megaboard przystępuje do badania Outdoor Track prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru. To czwarty operator reklamy OOH, który dołącza do projektu.

12.03.2020 | przeczytano: 396 razy
Polacy lubią chodzić do kina

W 2019 roku polskie kina zgromadziły ponad 60 mln widzów, a łączny dochód ze sprzedaży biletów to 1,13 mld zł. Seans filmowy na dużym ekranie to wciąż popularna rozrywka Polaków. Nowe technologie pozwalają na jeszcze lepszą jakość obrazu i dźwięku, a widzowie coraz częściej poszukują w kinie standardu all inclusive. Kalendarz premier na 2020 rok zapowiada dostatek atrakcji filmowych – zarówno zagranicznych, jak i polskich produkcji.

14.02.2020 | przeczytano: 1088 razy

Biuro Reklamy Radia i Internetu TIME SA zostało wyróżnione w prestiżowym rankingu branżowego magazynu „Media & Marketing Polska”.

13.12.2019 | przeczytano: 502 razy

Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.

06.12.2019 | przeczytano: 529 razy

Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.

05.12.2019 | przeczytano: 655 razy
„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz

Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

03.12.2019 | przeczytano: 874 razy
Kampania #weekending

MIXX Awards to konkurs nagradzający najlepsze projekty realizowane z udziałem digital marketingu. Wydarzenie jest inspiracją na przyszłość i promocją najlepszych kampanii, jakie były realizowane od kwietnia 2017 do lipca 2018 roku. Prezentujemy wybrane kampanie nagrodzone w konkursie, opisane w publikacji Casebook Mixx Awards 2018.

10.07.2019 | przeczytano: 1320 razy
„Święto Wolności” na Gazeta.pl

Gazeta.pl zaprasza na „Święto Wolności” – kilkudniowe obchody 30. rocznicy częściowo wolnych wyborów z 4 czerwca 1989 roku. Z tej okazji, redakcja portalu sprawdziła, jakie wartości są ważne dla Polaków i jak oceniają oni najbardziej znanych polskich polityków. We wtorek, 4 czerwca br. internauci będą mogli także skorzystać z atrakcyjnych zniżek w ramach akcji „Pin do wolności”.

31.05.2019 | przeczytano: 326 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 148)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764