logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mind Progress: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 67
Neon Shake Advertising powiększa zespół

Agencja reklamowa Neon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.

17.09.2020 | przeczytano: 1085 razy
Rusza telewizyjna kampania Kredytu Pocztowego

12 listopada br. (niedziela) rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego promująca Kredyt Pocztowy, który do 31 grudnia 2017 r. dostępny jest na promocyjnych warunkach.

10.11.2017 | przeczytano: 642 razy
V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.

27.09.2017 | przeczytano: 555 razy
Cydr Lubelski nie filtruje: Nowa kampania promocyjna

Cydr Lubelski nie filtruje nie tylko cydru, ale też swojej kampanii promocyjnej. W telewizyjnym spocie sponsoringowym zachęca do odkrywania siebie i nieskrępowanej zabawy na imprezie #NIEFILTRUJEMY.

03.07.2017 | przeczytano: 5550 razy

Prezentujemy pełne wyniki Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowanego corocznie przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

16.06.2017 | przeczytano: 1525 razy
Podsumowanie branży eventowej na Events Festival

Events Festival, który 16 lutego odbędzie się w Targach Kielce zbliżą się wielkimi krokami. Ostatnie godziny kiedy można zagłosować na najlepsze eventy w Polsce, które zostaną nagrodzone w ramach Gali Event’s Awards. Znamy również pełną listę prelegentów Events Festivalu.

20.01.2017 | przeczytano: 874 razy
Neon Shake rozwija obszar komunikacji

Z początkiem 2017 roku do grona ekspertów Neon Shake Advertising dołączył Adam Piwek, który zajmuje się tam działaniami komunikacyjnymi dla klientów.

03.01.2017 | przeczytano: 531 razy
Nowa rola marketingu

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa przyswajania przez nich innowacji.

28.11.2016 | przeczytano: 1235 razy

Przetarg na nową komunikację TV marki MaxOn Active (Grupa Adamed) wygrała agencja Mind Progress.

17.11.2016 | przeczytano: 639 razy
Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2016

Poznaliśmy wyniki kolejnej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. To już 16. edycja konkursu prezentującego najciekawsze wydawnictwa z branży custom publishing. Od wielu lat wydarzenie to wspierane jest również przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Zwycięzcom i twórcom nagrodzonych prac gratulujemy, przedstawiając wyniki tegorocznych zmagań.

18.10.2016 | przeczytano: 996 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 67)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764