W najnowszym numerze OOH magazine:
Firma Michelin Polska wystartowała z akcją #BezpiecznieDoSzkoły, która przypomina o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Działania przygotowane zostały z myślą o uczniach szkół podstawowych i ich rodzicach. Aktywacje prowadzone są zarówno on-line, w radiu, jak i na nośnikach outdoorowych oraz podczas eventów specjalnych. Za kreację odpowiada Publicis Polska, zakupem mediów zajęła się Grupa Mediowa Havas Polska, natomiast działania PR prowadzi Weber Shandwick. W organizacji eventów Michelin wspiera MindBlowing.
29.08.2019 | przeczytano: 1613 razyOgoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
21.06.2019 | przeczytano: 3152 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |