logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 96
Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska Creative Team Headów. Powstały one w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich, łączących kompetencje z obszarów: ATL, BTL i digital.

26.02.2019 | przeczytano: 205 razy
Operatorzy na potęgę inwestują w telewizję internetową

Telewizja internetowa zmienia sposób konsumpcji treści i model rozrywki. Dostęp do wideo stał się szybszy i łatwiejszy. Użytkownicy mogą oglądać wybrane materiały na życzenie, coraz częściej mają też dostęp do interaktywnych treści, w których sami mogą wpływać na przebieg akcji. Wszystko to przekłada się na rosnącą popularność telewizji internetowej, którą w najbliższych latach czeka skokowy rozwój, spowodowany m.in. wpływem sieci 5G i sztucznej inteligencji. Technologie umożliwią wprowadzenie platform telewizyjnych nowej generacji, nowych usług interaktywnych oraz lepsze targetowanie i dopasowywanie treści do profilu konkretnych użytkowników.

28.01.2019 | przeczytano: 124 razy
Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media

Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.

23.01.2019 | przeczytano: 262 razy

Od grudnia br. do grona Klientów domu mediowego Mindshare, w drodze przetargu, dołączyła Fundacja WWF Polska. Agencja będzie odpowiadała za kompleksową obsługę mediową organizacji.

20.12.2018 | przeczytano: 175 razy
Badanie: Kim są „Pożeracze mediów”? [INFOGRAFIKA]

Dom mediowy Mindshare Polska, w oparciu o dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online, przygotował analizę segmentacyjną pozwalającą na wyłonienie 6 charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród użytkowników Internetu. Na podstawie informacji dotyczących częstotliwości korzystania z różnych formatów wideo online wyodrębniono: „Fanów krótkich form” (25%), „Zdigitalizowanych” (18%), „Fanów YouTube’a” (15%), „Niezaangażowanych” (16%), „TV maniaków” (13%) oraz jeden z najciekawszych segmentów - „Pożeraczy mediów” (12%), najbardziej intensywnie korzystający z największej liczby kanałów komunikacji.

08.11.2018 | przeczytano: 174 razy
Mindshare po raz trzeci wygrał budżet mediowy Mbanku

Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku. Klient, w wyniku przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, która do tej pory była odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów. Mindshare Polska z mBankiem pracuje nieprzerwanie od 2013 roku.

05.11.2018 | przeczytano: 237 razy
Przemysław Woźniak nowym Business Development Managerem w Spicy Mobile

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile restrukturyzuje dział sprzedaży. Przemysław Woźniak awansował na stanowisko Business Development Manager. Z firmy odeszła natomiast Paulina Janczura.

16.10.2018 | przeczytano: 148 razy

Do pionu produktu wydawniczego Wirtualnej Polski dołączają Małgorzata Golińska i Mikołaj Kunica. Małgorzata Golińska obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Dyrektorem zarządzającym oraz redaktorem naczelnym obszaru biznes zostaje Mikołaj Kunica.

25.09.2018 | przeczytano: 123 razy
National Geographic i Mindshare Polska promują nową serię „Wyprawa na dno”

Od 26 sierpnia wszyscy ciekawi podwodnych tajemnic będę mieli okazję pogłębić swoją wiedzę – na kanale National Geographic zadebiutuje seria „Wyprawa na dno”. W pierwszym odcinku programu przedstawiona jest historia lotniskowca Graf Zeppelin, który spoczywa na dnie Bałtyku. Za działania promujące serial na zlecenie działu marketingu FOX Networks Group Poland odpowiada dom mediowy Mindshare.

24.08.2018 | przeczytano: 371 razy
Radosław Dzieliński na stanowisku TV Trading Manager w Mindshare

W czerwcu 2018 do Mindshare dołączył Radosław Dzieliński, który w pionie Exchange objął nowo utworzone stanowisko – TV Trading Manager. Odpowiada za przygotowywanie i realizację telewizyjnych strategii handlowych dla klientów agencji. Wcześniej związany był z Optimum Media (OMD) oraz MullenLowe MediaHub.

23.08.2018 | przeczytano: 311 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 96)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764