logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 100
Mindshare Polska współtworzy kampanię dla Haribo

Od kwietnia wystartowała nowa komunikacja marki HARIBO, za której kampanię w TV odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

07.05.2019 | przeczytano: 170 razy
Mindshare tworzy nowy dział Shop+

Działający od 20 lat na polskim rynku dom mediowy Mindshare Polska tworzy nową strukturę wewnątrz agencji. Tym samym rozwija kompetencje digitalowe oraz integruje procesy e-commerce, mające na celu spektakularny wzrost biznesu klienta.

15.04.2019 | przeczytano: 165 razy
Rozpoczęła się konferencja Multiscreen Day 2019

Jak podaje serwis sport.pl, już pięć lat temu szef Netfliksa Reed Hastings zapowiadał, że do 2030 r. tradycyjna – liniowa – telewizja umrze, a zastąpią ją serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy Hulu. Wtedy jeszcze wydawało się, że to dość abstrakcyjne przepowiednie – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska. Dom mediowy jest partnerem głównym konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019, która rozpoczęła się dzisiaj w Warszawie. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

03.04.2019 | przeczytano: 306 razy
76%% internautów unika reklam

Już trzech na czterech polskich internautów deklaruje, że stara się unikać reklam online, a odsetek ten ciągle rośnie. Co ciekawe jednak, nie zwiększa się penetracja adblocków – wynika z analiz Mindshare Polska na podstawie badania LIVE Panel. W jaki sposób internauci unikają reklam? Zapraszamy do poznania szczegółów badania.

27.03.2019 | przeczytano: 147 razy
Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska Creative Team Headów. Powstały one w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich, łączących kompetencje z obszarów: ATL, BTL i digital.

26.02.2019 | przeczytano: 265 razy
Operatorzy na potęgę inwestują w telewizję internetową

Telewizja internetowa zmienia sposób konsumpcji treści i model rozrywki. Dostęp do wideo stał się szybszy i łatwiejszy. Użytkownicy mogą oglądać wybrane materiały na życzenie, coraz częściej mają też dostęp do interaktywnych treści, w których sami mogą wpływać na przebieg akcji. Wszystko to przekłada się na rosnącą popularność telewizji internetowej, którą w najbliższych latach czeka skokowy rozwój, spowodowany m.in. wpływem sieci 5G i sztucznej inteligencji. Technologie umożliwią wprowadzenie platform telewizyjnych nowej generacji, nowych usług interaktywnych oraz lepsze targetowanie i dopasowywanie treści do profilu konkretnych użytkowników.

28.01.2019 | przeczytano: 135 razy
Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media

Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.

23.01.2019 | przeczytano: 273 razy

Od grudnia br. do grona Klientów domu mediowego Mindshare, w drodze przetargu, dołączyła Fundacja WWF Polska. Agencja będzie odpowiadała za kompleksową obsługę mediową organizacji.

20.12.2018 | przeczytano: 185 razy
Kim są „Pożeracze mediów”?

Dom mediowy Mindshare Polska, w oparciu o dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online, przygotował analizę segmentacyjną pozwalającą na wyłonienie 6 charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród użytkowników Internetu. Na podstawie informacji dotyczących częstotliwości korzystania z różnych formatów wideo online wyodrębniono: „Fanów krótkich form” (25%), „Zdigitalizowanych” (18%), „Fanów YouTube’a” (15%), „Niezaangażowanych” (16%), „TV maniaków” (13%) oraz jeden z najciekawszych segmentów - „Pożeraczy mediów” (12%), najbardziej intensywnie korzystający z największej liczby kanałów komunikacji.

08.11.2018 | przeczytano: 193 razy
Mindshare po raz trzeci wygrał budżet mediowy Mbanku

Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku. Klient, w wyniku przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, która do tej pory była odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów. Mindshare Polska z mBankiem pracuje nieprzerwanie od 2013 roku.

05.11.2018 | przeczytano: 255 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 100)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764