logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 225

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 218 razy
Czekolada Milka darkmilk ze wsparciem 360 stopni

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

07.06.2019 | przeczytano: 303 razy
Mindshare Polska z 3 nagrodami w Mixx Awards Europe

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał złotą i dwie brązowe statuetki  w MIXX Awards Europe, jednym z najważniejszych konkursów w branży digitalowej. Wyniki zostały ogłoszone podczas gali Interact, która odbyła się w Warszawie 4 czerwca.

05.06.2019 | przeczytano: 273 razy
Konkursy konsumenckie online wciąż efektywne

Niemal 4 na 5 pełnoletnich internautów w Polsce deklaruje, że zdarza im się brać udział w konkursach internetowych, a częstotliwość uczestniczenia w nich utrzymuje się od 2015 na zbliżonym poziomie – wynika z analiz Mindshare Polska na podstawie badania Mindreader. Kto zatem bierze udział w konkursach i jak Polska plasuje się na tle innych krajów Europy?

03.06.2019 | przeczytano: 145 razy
Mindshare Polska domem mediowym roku 2019

23 maja br. podczas gali „Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku” organizowanej przez Magazyn Media & Marketing Polska, Mindshare Polska zdobył tytuł „Domu Mediowego Roku”. Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup mediów.

27.05.2019 | przeczytano: 141 razy
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm

Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.

23.05.2019 | przeczytano: 117 razy
Mindshare Polska współtworzy kampanię dla Haribo

Od kwietnia wystartowała nowa komunikacja marki HARIBO, za której kampanię w TV odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

07.05.2019 | przeczytano: 245 razy
Ogrodowa sielanka w nowej reklamie Castoramy

Castorama zaprezentowała spot telewizyjny wspierający promocję najnowszej gamy ogrodowej. W pełnym pozytywnych emocji filmie spółka ponownie pokazuje, jak sprytne rozwiązania, właściwe produkty i odpowiednia aranżacja przestrzeni mogą wpływać na relacje z bliskimi.

24.04.2019 | przeczytano: 240 razy

23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.mspark.ac.

18.04.2019 | przeczytano: 268 razy
VMLY&R Poland z kampanią Ekonta dla młodych w Mbanku

Ruszyła nowa kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych opowiada o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku.

17.04.2019 | przeczytano: 476 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 225)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764