logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 233
Bez nonsensów: Firmowa kampania T‑mobile

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.

13.09.2019 | przeczytano: 262 razy
Jak skutecznie dotrzeć do klientów - alternatywne formy reklamy

Firmy systematycznie zwiększają wydatki na reklamę, a w tym roku po raz pierwszy najchętniej wybieranym przez nie kanałem jest Internet. Jak podaje analiza AdEx – wydatki na reklamę internetową wzrosły z 997 mln w pierwszym kwartale ub. r. do 1,085 mld w analogicznym okresie br. Badania Mindshare pokazują z kolei, że dla odbiorców ważny jest charakter informacyjny oraz społeczny reklam, ale natłok informacji doprowadził do spadku ich skuteczności. Dlatego planując wydatki na reklamę, warto postawić na kreatywne rozwiązania i zastosować w komunikacji najnowsze technologie, dzięki którym łatwo zwiększyć zaangażowanie klientów.

30.08.2019 | przeczytano: 190 razy

Dom mediowy Midshare Polska jako pierwsza agencja w Polsce wspólnie z markami Unilever oraz Facebook przetestują najnowsze rozwiązanie platformy Marca Zuckerberga: Collaborative Ads. Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilever z kategorii chemia domowa.

01.08.2019 | przeczytano: 366 razy

Co piąty pełnoletni internauta w Polsce korzysta z usług portali randkowych przynajmniej raz na miesiąc, a wśród internautów w wieku 18-34 lat odsetek miesięcznych użytkowników sięga aż 30% – wynika z analiz Mindshare Polska na podstawie badania Mindreader. Kto najczęściej zagląda na portale randkowe i jak ich popularność kształtuje się w innych krajach Europy?

24.07.2019 | przeczytano: 255 razy
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

22.07.2019 | przeczytano: 247 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 449 razy
Zakupy w polskich domach – kto decyduje, a kto kupuje?

Jak wynika z badania Mindshare Polska, maksymalnie 20% osób decydujących o zakupie nie dokonuje tego zakupu osobiście, z kolei większość decyzji zakupowych podejmuje jedna osoba. W polskich gospodarstwach domowych jest to najczęściej kobieta, chociaż są kategorie, w których to mężczyźni mają wiodące zdanie.

11.07.2019 | przeczytano: 224 razy
To nonsens, że rozrywka wysiada: Nowa odsłona kampanii T‑Mobile

T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promując m.in. nową ofertę Magenta 1, podkreśla, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.

28.06.2019 | przeczytano: 557 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 239 razy
Czekolada Milka darkmilk ze wsparciem 360 stopni

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

07.06.2019 | przeczytano: 534 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 233)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764