logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 261

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.

03.04.2020 | przeczytano: 36 razy
„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.

30.03.2020 | przeczytano: 198 razy
E-commerce w obliczu COVID-19

Jak obecna sytuacja wpływa na rynek e-commerce w Polsce? - odpowiada Łukasz Sztuczyński, Lead Shop+, Mindshare Polska

25.03.2020 | przeczytano: 213 razy
Polski rynek telewizyjny rywalizuje o widzów z platformami VOD

W Japonii telewizja NHK ogłosiła, że część igrzysk olimpijskich w Tokio będzie transmitować w rozdzielczości 8K. Także w Polsce coraz więcej nadawców przygotowuje się do transmisji 8K, standardem są programy realizowane w 4K. – Nasz kraj jest bardzo rozwiniętym i nowoczesnym rynkiem telewizyjnym. Mamy usługi telewizyjne absolutnie na światowym poziomie pod względem jakości obrazu czy standardu HDTV – przekonuje Jarosław Kordalewski, wiceprezes zarządu Platformy Canal+.

13.03.2020 | przeczytano: 183 razy
Nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T‑mobile dla firm

Startuje kolejna odsłoną kampanii reklamowej T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES oraz nowe smartfony Samsung w supercenach.

09.03.2020 | przeczytano: 261 razy
Simone Reitbauer z Warnermedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

05.03.2020 | przeczytano: 353 razy

Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.

02.03.2020 | przeczytano: 315 razy
Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020

Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Wczoraj, 12 lutego, w Amsterdamie, nagrodę przedstawicielom Screen Network wręczył Matthiew Davies, Dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu firmy statuetkę odebrali: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH. Kampania ta jest wspólnym dziełem Screen Network, domu mediowego Mindshare Polska oraz kanału Fox.

19.02.2020 | przeczytano: 462 razy
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile

Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.

17.02.2020 | przeczytano: 426 razy
Jak skutecznie przykuć uwagę konsumentów?

Branded content ma potencjał wpływania nie tylko na świadomość konsumentów, ale też na ich decyzje zakupowe. Przy tym niekoniecznie trzeba być obecnym w telewizji i kanałach digitalowych. W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą okazać się skuteczniejsze – wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.

10.02.2020 | przeczytano: 491 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 261)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764