logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshire: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Ruszyła czwarta odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach czwartej już odsłony kampanii, realizowanej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu. Tegoroczna kampania 360° obejmuje m.in. wsparcie w TV i digitalu, niestandardową współpracę z wieloma partnerami handlowymi oraz ogólnopolską loterię.

07.12.2021 | przeczytano: 792 razy
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w skokach narciarskich!

19.02.2020 | przeczytano: 945 razy
Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

W krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny. W roli gościa specjalnego pojawi się na nim jeden z ulubionych sportowców Polaków – Adam Małysz. Konsumentów czeka moc słodkich upominków oraz niezwykła strefa z grą VR pozwalająca na oddawanie skoków narciarskich w wirtualnej rzeczywistości.

18.02.2020 | przeczytano: 1093 razy
Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka zachęca Polaków do wspólnego przeżywania radości z sukcesów podczas skoków narciarskich naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 28 stycznia 2020 r. i trwającego do 1 marca 2020 r. konkursu konsumenckiego w sieci Tesco, Milka daje możliwość wygrania rodzinnych wyjazdów oraz ponad 150 fioletowych walizek wypełnionych słodyczami.

07.02.2020 | przeczytano: 1355 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Milka: fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny na stoku w Stroniu Śląskim

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Stronia Śląskiego. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

03.02.2020 | przeczytano: 855 razy

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.

27.01.2020 | przeczytano: 400 razy
Akcja promocyjna „Milka. Sercem z Naszymi” w sieci Carrefour

W ramach toczącej się właśnie długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej marka przygotowała moc atrakcji dla konsumentów. W okresie od stycznia do lutego w całej Polsce odbywać się będzie szereg akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour, która wystartowała w ubiegłym tygodniu.

23.01.2020 | przeczytano: 1612 razy
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”

Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.

21.01.2020 | przeczytano: 727 razy
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi” i konkurs konsumencki w Biedronce

Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich, a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”. W ramach długofalowej akcji wystartował właśnie ogólnopolski konkurs konsumencki w sieci sklepów Biedronka. Na miłośników narciarskich rozgrywek i czekoladowych słodkości czekają liczne atrakcyjne nagrody, w tym bilety na zawody w Zakopanem!

16.01.2020 | przeczytano: 1238 razy

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

14.01.2020 | przeczytano: 472 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764