logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ministerstwo Zdrowia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44

W odpowiedzi na coraz bardziej powszechny dostęp do suplementów diety resort zdrowia chce wprowadzić nowe zasady sprzedaży tych preparatów. Mają one zniknąć z półek w pobliżu okienek w aptekach, a także kas na stacjach benzynowych i w marketach - podaje Prawo.pl.

03.03.2023 | przeczytano: 791 razy

W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.

27.05.2022 | przeczytano: 325 razy
Polacy słabo kojarzą kampanie społeczne dotyczącej zdrowia

Jak wynika z badania* przeprowadzonego przez SW Research wraz LoveBrands Medical, świadomość Polaków na temat kampanii dedykowanych zdrowiu jest wciąż niska. Mniej niż połowa (42 proc.) deklaruje, że kojarzy jakąkolwiek kampanię na temat zdrowia, widoczną w przestrzeni medialnej w ostatnim czasie.

16.05.2022 | przeczytano: 1864 razy
Urszula Borzym w SEC Newgate CEE

SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.

20.09.2021 | przeczytano: 583 razy

Clipatize zajmuje się przygotowaniem animacji 21 lekcji do aplikacji Prosoma. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji rozwiązanie wspiera terapię osób chorych na nowotwory, pomagając im w walce ze stresem, lękiem i depresją. Produkt polskiej  firmy pomaga pacjentom odzyskać kontrolę nad emocjami, zmniejszyć poziom lęku, co przekłada się na poprawę jakości życia pacjenta, a przez to zwiększa szansę na skuteczne leczenie. Prosoma planuje także wdrożenie drugiej aplikacji, która będzie pomagać w radzeniu sobie ze stresem i problemami, jakie niesie ze sobą lockdown i wirus Covid19. Clipatize zajmie się przygotowaniem treści wideo także w drugim projekcie Prosomy.

31.05.2021 | przeczytano: 403 razy

Wojciech Czuchnowski, Judyta Watoła i Jacek Brzuszkiewicz z „Gazety Wyborczej”, autorzy cyklu tekstów o nieprawidłowościach przy zakupach maseczek i respiratorów przez Ministerstwo Zdrowia, zostali laureatami tegorocznych nagród Grand Press w kategorii Dziennikarstwo śledcze. Gala finałowa Grand Press 2020 odbyła się we wtorek, 8 grudnia br.

14.12.2020 | przeczytano: 720 razy
„Gazeta Wyborcza” na szczycie rankingu najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

Tegoroczny ranking Top Marka 2020, obejmujący aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce z 50 branż, wygrała „Gazeta Wyborcza”. Dziennik wyprzedził m.in. OLX i PKO Bank Polski, jednocześnie zostając też liderem brandów w kategorii Prasa. Badanie przygotowały magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, analizując ponad 97 mln informacji.

03.11.2020 | przeczytano: 934 razy
Branża eventowa stawia na imprezy online

Eventy online na przestrzeni ostatnich miesięcy w pewnym stopniu zastąpiły tradycyjne imprezy. – Klienci edukują się w tym zakresie i zlecają coraz więcej takich wydarzeń, a agencje się dostosowały i zaczęły to robić na wysokim poziomie – mówi Jakub Ćwikliński z agencji El Padre. Obostrzenia związane z pandemią wciąż obowiązują w żółtych i czerwonych strefach, co utrudnia organizację tradycyjnych eventów, a dodatkowo hamuje je strach ewentualnych uczestników i gości. Jednak imprezy w sieci są tylko namiastką tego, co można zrobić na żywo.

11.09.2020 | przeczytano: 758 razy
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi

Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH firmy Screen Network, które przekazują informacje o najbardziej potrzebnych grupach krwi i najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

10.08.2020 | przeczytano: 855 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Promyk nadziei, choć jeszcze nie zielone światło. Tym dla branży targowej jest rządowa zapowiedź kolejnego etapu odblokowywania gospodarki. Już niebawem możliwa będzie bowiem organizacja targów, wystaw i kongresów. - Nie otwieramy jeszcze szampana, bo wciąż jest sporo niewiadomych – mówi Beata Kozyra – prezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego, odnosząc się do rządowego anonsu o IV etapie odmrażania gospodarki. Ma on również pod ścisłymi rygorami otworzyć dla zainteresowanych m.in. kina, teatry, siłownie czy salony masażu i dać możliwość organizacji wesel dla maksymalnie 150 osób.

29.05.2020 | przeczytano: 776 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764